Damn, langs die kar zijn we dan 30 seconde ofzo voor het ongeluk gereden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:57 schreef MrAli het volgende:
Toen ik gister langs de rotonde reed, iets later dan jullie omdat ik nog ff terug was geweest, lag daar een kar op z'n kant. Die was zo stom geweest om een extra rondje te rijden over de rotonde, en dat dus iets te snel deed. Toen is ie om geflikkerd, ambulances en politie er al bij, hoorde mensen schreeuwen van de pijn. En nou hoorde ik bij de Pizza vanavond dat dat echt vrij ernstig was allemaal...
hm, geen idee meer wat voor kar het was...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, langs die kar zijn we dan 30 seconde ofzo voor het ongeluk gereden.
Hoorde dat die gast z'n voet kwijtraakt, shame.
Niet zoveel zuipen hansjequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
hm, geen idee meer wat voor kar het was...
Ja idd, daar reed ik ook bijna op te pletter, daarom weet ik het nog.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef errrrr het volgende:
Owja, ik weet het weer, die tracker
Ben ik nog bijna tegenopgereden, sneed de bocht een beetje af
ik dacht toen al, en zeker nu ik erover nadenk, best riskant was dat...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja idd, daar reed ik ook bijna op te pletter, daarom weet ik het nog.
oud nieuwsquote:
rrrrrrrrrrrrrrrroddels.... ali?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:43 schreef MrAli het volgende:
De roddels zijn trouwens weer volop aanwezig..
Beste uitspraken die Einsteinquote:"Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one."
"I never think of the future. It comes soon enough."
"The eternal mystery of the world is its comprehensibility."
Beide kanten een beetje op toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:02 schreef NerdoNielso het volgende:
Martine
Achja Ali, je hing ook een beetje om d'r heen, maargoed, dat doet iedereen bij alles op een avond zoals maandag
[afbeelding]
[afbeelding]
De echte kleuren zijn iets mooier, brak inscan-apparaat
Das wel grappig ja, alleen vinden andere gebruikers van de piste dat niet zo tof heb ik het id.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
http://ataka.speedriding.(...)20de%20l%27hiver.mpg
best vet
De meest geniale uispraken ooit:quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Beste uitspraken die Einstein
http://rescomp.stanford.edu/~cheshire/EinsteinQuotes.html
StumbleUpon is leukquote:* Lawyer: "Now sir, I'm sure you are an intelligent and honest man--"
* Witness: "Thank you. If I weren't under oath, I'd return the compliment."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |