Het is wel een tikkeltje overdreven. De statusgevoeligheid valt wel mee, maar dat geld verdienen in combinatie met die bmw op de oprit kan wel kloppen.quote:De opwaarts mobiel
De carrièregerichte individualist met een uitgesproken fascinatie voor sociale status, nieuwe technologie, risico en spanning.
Maatschappelijk succes en hogerop komen vormen voor de opwaarts mobielen belangrijke drijfveren. Hun geluk wordt voor een belangrijk deel door hun carrière bepaald ('mijn werk is mijn leven'). Zij hechten er tevens veel waarde aan om aan anderen te kunnen laten zien wat zij hebben bereikt. Over het algemeen is men duidelijk materialistisch ingesteld; (veel) geld verdienen en consumeren zijn belangrijk. Opwaarts mobielen leiden een bijzonder druk en gehaast leven en voor huishoudelijke bezigheden als boodschappen doen en koken is nauwelijks tijd. In het algemeen zijn mensen binnen dit milieu vrij statusgevoelig en sterk prestatiegericht. Veel tijd voor rust en ontspanning lijkt er niet te zijn. Ze zien het gezin wel als de ideale leefvorm, maar tonen doorgaans geen sterke familiaire betrokkenheid.
Vervolgens zijn op u de volgende waardenprofielen van toepassing, van meest naar minst passend:
Nieuwe conservatieven
Kosmopolieten
Moderne burgerij
Gemaksgeorienteerden
Postmoderne hedonisten
Traditionele burgerij
Postmaterialisten
Hier nergens last van.... mijn moeder belde me op m'n mobiel op om te vragen of ik ook zonder stroom zat want bij haar op het werk zaten ze ook zonder.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:55 schreef MrAli het volgende:
Stroomstoring, lekker is dat, zit je rustig je theorie te leren, boem..allebei de computers uit, desktop en server, lichten uit.
Gelukkig heeft het niet te lang geduurt en doet alles het nu weer.
Kut Nuon.
Vrijdag volgende week slimboquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef MrAli het volgende:
Sorry Niels, kan niet morgen...
Rijden en werken...
Ik had het niet tegen jou slimbo, maar tegen Niels Witte...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:37 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Vrijdag volgende week slimbo
de 16e
Geeft niet, zoeken gewoon ff verderquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef MrAli het volgende:
Sorry Niels, kan niet morgen...
Rijden en werken...
Beste jaap, laat morgen ff weten of ie weer okay zitquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef MrAli het volgende:
Goed, na ongeveer een liter bloed verloren te zijn weer terug uit Cel 4.
Volgens mij 'zit ie weer okay' hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beste jaap, laat morgen ff weten of ie weer okay zit.
Ik werk niet met profielen, dus dat zou ik niet weten...quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Firefox adepten, even hulp nodig.
Gister begon hij te zeuren dat ik ff nieuw profiel aan moest maken ofzo, nouja, gedaan, maar nu heb ik dus een fresh default kutprofiel.
Waar is mijn oude, normale profiel met skin, bookmarks en cookies?.
Tis al geluk, danzij Niels (W). Heel gekloot nog, in heel de menu structuur van Firefox níets te vinden. Pas in: C:\Documents and Settings\Ruben\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles Stonden er toen twee, de ene 70 mb, de andere 6, dus die van 6 maar ff verplaatst en toen vroeg hij bij het openen van firefox: 'selecteer uw profiel' en jawel, hij stond er weer tussenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik werk niet met profielen, dus dat zou ik niet weten...
Maar kan je niet je oude profiel gewoon laden ofzo?
Ik heb een keertje zoiets gehad, na een update ofzo, dat ik een profiel aan moest maken, toen heb ik het profiel default aangemaakt en kon ik vrolijk verder gaan, maar daar heb jij nu weinig aan denk ik.
Zo, een profiel van 70 MB.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tis al geluk, danzij Niels (W). Heel gekloot nog, in heel de menu structuur van Firefox níets te vinden. Pas in: C:\Documents and Settings\Ruben\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles Stonden er toen twee, de ene 70 mb, de andere 6, dus die van 6 maar ff verplaatst en toen vroeg hij bij het openen van firefox: 'selecteer uw profiel' en jawel, hij stond er weer tussen.
Dank je Niels.
Ja hele bende aan bookmarks, skins, plugins en shizzle.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zo, een profiel van 70 MB.Maar mooi dat het weer werkt, dat kut Microsoft ook altijd.
Wanneer hadden jullie ze besteld dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Drommels, onze ouwe sundpakken die komen niet op tijd.
Dat wordt nog ff snel iets improviseren dan maar,.
ja gister, en we zouden vandaag ff bellen, want ze waren altijd zwaar aan het pimpen van jaaah, levertijd één dag! ook op zaterdag!!!eeneen11!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wanneer hadden jullie ze besteld dan?
Vanmiddag met JP eens kijken hoe we het een en ander gaan doen.
Dat is wel goed balen ja, waar had je besteld? fopshop.nl?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ja gister, en we zouden vandaag ff bellen, want ze waren altijd zwaar aan het pimpen van jaaah, levertijd één dag! ook op zaterdag!!!eeneen11!
Fuck..
ja, de fopnazi'sshop.nl.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is wel goed balen ja, waar had je besteld? fopshop.nl?
Als het maandag nog aan komt dan kan het nog, maar daarop gokken is vrij risicovol.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ja, de fopnazi'sshop.nl.
Hopen dat Marcus nog ff wat kan vinden bij z'n neef, anders moet ik maar gaan panieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |