abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32862505
Ik ben momenteel al een heel eind met het kopen van een huis. Het is bouwtechnisch gekeurd, ik heb er een optie op, we zijn het zelfs over de prijs al eens en ik ga a.s. donderdag naar de hypotheker toe om de hypotheek rond te maken.
Nu heb ik nog begrepen dat je nog naar een notaris toe moet, wat moet ik me daarbij voorstellen, is dat Om de koopakte te ondertekenen?
En hoe lang duurt het gemiddeld daarna voordat je de sleutel krijgt? (huis staat leeg momenteel)

En dan de energieleverancier, daar zie ik door de bomen het bos niet meer, hoe kom ik te weten wie dat verzorgt in die stad, of moet je dat zelf kiezen of?? (huis staat in Schiedam)

alvast bedankt

* blij is met zijn a.s. huisje
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32863146
notaris is om koopakte te ondertekenen en die sluist het geld van je verstrekker door naar de verkopende partij.

na ondertekening krijg je bij de notaris ook de sleutel (was bij mij iig zo)

energy mag je bij iedereen wegtrekken.
ik zou gewoon op enery.pagina.nl een vergelijker opzoeken,
je postcode inroffelen en dan kijken wat er te halen is,
wel achtergrond info opzoeken over de kleinere maatschappijen,
kijken of t geen enorme eikels zijn,
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_32865165
Bij de notaris moet je de definitieve koopakte en de hypotheekakte tekenen (Met de eerste krijg je het huis, met de tweede de bijbehorende hypotheek), na het tekenen van beide krijg je meteen de sleutel, zo niet, vraag er dan gewoon om, want op het moment van tekenen is het huis immers van jou, aangezien ik aanneem dat er geen andere overdrachtsdatum is overeengekomen, nu het al leeg staat.

Qua energie zou ik gewoon aan de vorige bewoner vragen bij wie zij zaten, sterker nog, samen met de verkopende notaris of de verkoper zou ik de meterstanden nog even opnemen, zodat je daarmee niet geflest wordt. Die van mij zaten bij Nuon, dat is ook de netbeheerder en aangezien ik niet van allerlei gerommel met verschillende facturen wil, heb ik me meteen ook bij Nuon aangemeld.

Verder alvast gefeliciteerd met de voorlopig duurste aanschaf uit je leven, geniet ervan
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:30:51 #4
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_32870133
De lokale nuts-beheerder, maar je mag het ook ergens anders regelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')