Zolang de Katie Meluas van de huidige hitparade nog zo er in MOGEN komen ben ik bang dat het nog even duurt voor de kwaliteit erin komt...quote:Op maandag 19 december 2005 14:55 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Goede zaak, het gaat langzaam, maar het gebeurt dus wel. Straks in de komende jaren Smashing pumpkins, Radiohead, Counting Crows etc...
80 gebruik je hoop ik toch om te illustreren dat Geef mij je platgedraaide overschatte angst veels te hoog staat!quote:Op maandag 19 december 2005 14:55 schreef spacemangraig het volgende:
79 Guus Meeuwis - Geef mij je angst (2004)
80 Beach Boys - God only knows (1966)
![]()
Het leek mij een mooi voorbeeld om aan te geven hoe debiel die hele top2000 eigenlijk is.quote:Op maandag 19 december 2005 15:32 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
80 gebruik je hoop ik toch om te illustreren dat Geef mij je platgedraaide overschatte angst veels te hoog staat!
God only knows is natuurlijk een puik nummer![]()
Daar heb je nu Katie Melua voor in de plaats...quote:Op maandag 19 december 2005 15:32 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
80 gebruik je hoop ik toch om te illustreren dat Geef mij je platgedraaide overschatte angst veels te hoog staat!
God only knows is natuurlijk een puik nummer![]()
Gelukkig is white fag van dido weer uit de top 100 verdwenen waar ze tot mijn schrik vorig jaar in stond!
hm, dat nummer heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op maandag 19 december 2005 15:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar heb je nu Katie Melua voor in de plaats...
Je vraag je af: wat is erger...![]()
Het staat nota bene NU in de nederlandse hitlijsten, wat doet dat dan in hemelsnaam in een top 2000? Misschien ooit eens als 1900ste ofzo ja, top 500? No Way...quote:Op maandag 19 december 2005 15:53 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hm, dat nummer heb ik echt nog nooit gehoord![]()
Maargoed het heeft wel de potentie om later misschien eens in de top 2000 te komen, maar nooit zo hoog en nu nog niet.
ik zat even naar de tekst te luisterenquote:Op maandag 19 december 2005 15:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het staat nota bene NU in de nederlandse hitlijsten, wat doet dat dan in hemelsnaam in een top 2000? Misschien ooit eens als 1900ste ofzo ja, top 500? No Way...
Dus je snapt mijn bezwaar ?quote:Op maandag 19 december 2005 16:19 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik zat even naar de tekst te luisteren
'Er zijn 9 miljoen fietsen in Beijing'
'Dat is een feit, net zoals het feit dat ik van je hou totdat ik dood ga.' (aha)
'We zijn 12 biljoen lichtjaren van de ondergang', en dat is dan weer een guess.
Van die fietsen niet?
dat laatste zinnetje vooral:
'And there are nine million bicycles in Beijing
And you know that I will love you till I die!''
ik zei het zelf ook al inderdaadquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 15:45 schreef Lu_uK het volgende:
maar iedereen zit nu wel zo te zeiken over dat coldplay zo hoog staat, maar dat nummer van boudenwijn de groot. Heeft dat ooit hoog in de top40 gestaan, volgensmij helemaal niet. en het is ook niet zijn beste nummer. Doe dan meneer de president ofzo.
Dan heb ik nog liever clocks. Hoe kan een nederlandse plaat nou de beste ooit zijn. Alleen omdat we in nederland leven. Clocks hoort dan eerder op een.
idd, en datzelfde geldt voor alle andere nieuwe nummers die er nu in staanquote:Op maandag 19 december 2005 16:59 schreef Beathoven het volgende:
Over 10 jaar weten we waar Clocks echt hoort te staan
Ja halloquote:Op maandag 19 december 2005 16:19 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik zat even naar de tekst te luisteren
'Er zijn 9 miljoen fietsen in Beijing'
'Dat is een feit, net zoals het feit dat ik van je hou totdat ik dood ga.' (aha)
'We zijn 12 biljoen lichtjaren van de ondergang', en dat is dan weer een guess.
Van die fietsen niet?
dat laatste zinnetje vooral:
'And there are nine million bicycles in Beijing
And you know that I will love you till I die!''
Reden te meer om nummers in elk geval de 1e twee jaar na verschijning niet in de lijst te accepteren. Scheelt ' vervuiling' van de lijst.quote:Op maandag 19 december 2005 17:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
idd, en datzelfde geldt voor alle andere nieuwe nummers die er nu in staan
Ik dacht dat dat altijd al het geval was, maar schijnbaar niet. Het zou iig een goede maatregel zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 17:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Reden te meer om nummers in elk geval de 1e twee jaar na verschijning niet in de lijst te accepteren. Scheelt ' vervuiling' van de lijst.
Je kunt dit ook relatief bekijken. Het blijkt dus dat eeen 40 jaar oud nummer nog steeds net zo gewaardeerd wordt als een nummer dat nog zeer actueel is en bij iedereen nog in het hoofd zit. Dat zegt erg veel over de topkwaliteit van dat nummerquote:Op maandag 19 december 2005 14:55 schreef spacemangraig het volgende:
79 Guus Meeuwis - Geef mij je angst (2004)
80 Beach Boys - God only knows (1966)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |