quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:18 schreef koningdavid het volgende:
Temmink is nog altijd een held voor het staken van die wedstrijd een paar seizoenen geleden.
Was het ADO-PSV ofzo? (ben het even vergeten)
Kezman speelde toen niet mee, dat was met Luinge.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 05:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
was toen op mijn verjaardag dat weet ik nog wel , met dat gevalletje kezman.
maar temmink is wel een van de betere scheidrechters , maar zoals elk ander heeft ie ook wel eens slechte dagen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kezman speelde toen niet mee, dat was met Luinge.
ja klopt dus je kon ook moeilijk alle wedstrijden staken , maar ja bij elke club pakken ze haast dezelfde speler met een spreekkoor , zul je dit seizoen ook wel weer zien. en de scheids is altijd het haasje als het niet goed gaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Kezman werd destijds overal uitgefloten en toegezongen. Ik zat bij Zwolle-PSV en het was 90 minuten lang "Kezman, Kezman.. Je moeder is een hoer! Je moeder is een hoer!"...
Jaquote:Op maandag 31 juli 2006 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Temmink staakte omdat de spreekkoren tegen hem gericht waren. Luinge floot een wedstrijd waarin Kezman werd uitgejouwd en toonde Kezman daarin rood vanwege een elleboogstoot.
Betaalde jij zijn rekening?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ken je die anekdote dat hij bij mij in het restaurant kwam eten? Er zit nog een vervolg aan.
Daar deed ik het voor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, leuk Stanley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |