abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 20:05:34 #76
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34133416
Aangesteld voor Hunsingo-Macedonië binnenkort. Een echte test!
pi_34133861
Jij? Succes dan, laat je de volksliederen spelen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 januari 2006 @ 20:16:05 #78
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34133906
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Jij? Succes dan, laat je de volksliederen spelen?
Bedankt. Nee, maar na die wedstrijd zal ik heel veel weten over waar ik sta en hoe leuk ik het eigenlijk vind. Wordt erg interessant.
pi_34134277
Ja, lijkt me ook wel een leuke inderdaad. Houd ons op de hoogte. Mario is ook zo begonnen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 januari 2006 @ 20:30:07 #80
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34134623
Is goed. Afgelopen weekeinde trainingskamp met 60 scheidsrechters op Ameland was trouwens een legendarische belevenis.

Een 'lezing' van Dick Heuvelman vol met schitterende anekdotes was voor mij het hoogtepunt. Verder heerlijk pittig trainen op het strand en in de duinen.
pi_34138405
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Stanley, ben jij Temmink ofzo? Een beetje obsessed ben je wel in ieder geval, gezien het aantal posts van jou in dit topic..
De link:

Temmink <--> Deventer <--> GAE

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:36:32 #82
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34140532
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:48 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

De link:

Temmink <--> Deventer <--> GAE

Jij begrijpt dat.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:36:54 #83
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34140551
Vriend Robbie maakt graag grappen ten koste van dove medemensen, ik heb de hoop al opgegeven.
pi_34140856
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vriend Robbie maakt graag grappen ten koste van dove medemensen, die uiterlijke kenmerken van het syndroom van down vertonen, ik heb de hoop al opgegeven.
pi_34143162
Een hoop mensen zeiken hier op scheidsrechters, ik vraag me af of ze zelf ooit een wedstrijd geleid hebben? Ik fluit regelmatig (ongeveer 10 wedstrijden per seizoen), ik heb geen cursus gehad omdat ik principieel weiger geld te betalen voor een cursus waarvan de knvb notabene zelf proviteerd. Ik kan zeggen dat een wedstrijd fluiten zeer lastig is, het zijn niet zozeer de regels want die kan ik tot in de uitzonderingen. Het gaat erom dat je niet alleen een wedstrijd moet aanvoelen maar soms ook op de juiste manier volgens de regels moet fluiten. Mensen die hier lopen te janken op de scheidsrechters in nederland verzoek ik eerst zelf eens een partijtje onderbond te fluiten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_34143250
Nee, ben wel minstens 1 keer per week grensrechter, telt dat ook?
pi_34143275
Nee want als een grensrechter assisteer je enkel en leidt je geen wedstrijd, ik heb honderden wedstrijden gevlagt en dat is echt niet te vergelijken.
pi_34143705
Overigens vind ik je hele relaas maar onzin. Want je mag van gasten die wekelijks op het veld staan en er bovendien goed voor betaald krijgen verwachten dat ze naar behoren fluiten.
pi_34144352
zo goed krijgen die niet betaald hoor, zeker als je ziet hoeveel tijd het kost.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:05:30 #90
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34144598
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef raptorix het volgende:
Een hoop mensen zeiken hier op scheidsrechters, ik vraag me af of ze zelf ooit een wedstrijd geleid hebben? Ik fluit regelmatig (ongeveer 10 wedstrijden per seizoen), ik heb geen cursus gehad omdat ik principieel weiger geld te betalen voor een cursus waarvan de knvb notabene zelf proviteerd. Ik kan zeggen dat een wedstrijd fluiten zeer lastig is, het zijn niet zozeer de regels want die kan ik tot in de uitzonderingen. Het gaat erom dat je niet alleen een wedstrijd moet aanvoelen maar soms ook op de juiste manier volgens de regels moet fluiten. Mensen die hier lopen te janken op de scheidsrechters in nederland verzoek ik eerst zelf eens een partijtje onderbond te fluiten.
Betaalt je club het niet gewoon? Van zo'n cursus word je niet slechter toch. Dan word je hobby nog leuker, doordat je meer kennis hebt.
pi_34144653
Op welk nivo fluit je?
pi_34144698
Nee wordt niet betaald bovendien, als ik voor knvb ga fluiten dan moet ik ook boetes doorgeven en dat vind ik in het amateur voetbal een schande. Overigens zeggen zeer veel ervaren scheidsrechters dat ik veel talent heb, met name door me goede inzicht, en met name omdat ik redelijk dominant ben. Maar goed misschien dat ik over paar jaar me mening herzie.
pi_34144759
Vink, dat is echt een kut scheids.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:13:13 #94
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34144957
Vind komt op mij ook arrogant en pedant over. Ik zat dit weekeinde met zestig scheidsrechters in een trainingskamp en er zitten een hoop hele enge mannetjes tussen, maar ook gewoon goeie kerels die het leiden van een wedstrijd als hobby hebben.
pi_34144984
Vink is echt gewoon slecht. Hij ziet niet alleen dingen over het hoofd, maar snapt er gewoon niks van.
pi_34165073
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef raptorix het volgende:
Nee want als een grensrechter assisteer je enkel en leidt je geen wedstrijd, ik heb honderden wedstrijden gevlagt en dat is echt niet te vergelijken.
Jullie trainer zou zeggen: die dragen geen verantwoordelijkheid.

Overigens hoop ik van harte dat Danny Makkelie ver komt als arbiter.
www.thuisuiteten.nl
pi_34165197
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aangesteld voor Hunsingo-Macedonië binnenkort. Een echte test!
Oh mijn god, daar wens ik je veel sterkte mee, gelukkig speelt Macedonië niet thuis.

tip: laat de kalende eigenaar/trainer van die ploeg niet vlaggen.. Die gaat met zijn vlag naar de scheids gooien.

En hopen dat Macedonië wint want toen ze van ons verloren gingen ze hun eigen keeper meppen omdat ie een blunder maakte
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34165477
Laten we ons in dit topic maar beperken tot Temmink.

Voor de scheidsrechters in het algemeen heb ik dit topic opgeduikeld:
Scheidsrechters
That's all folks!
pi_34165598
Kunnen we dit topic dan niet beter sluiten. De mongool en vloet kwesties zijn afgelopen en zo goed fluit die temmink nou ook weer niet dat hij een eigen topic verdiend. Kan makkelijk in dat scheidsrechters topic.

En als we helemaal op de retro tour gaan kunnen we deze ook nog pakken:

Het centrale (foute) scheidsrechter topic
pi_34165908
Zie Feedback.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')