Bedankt. Nee, maar na die wedstrijd zal ik heel veel weten over waar ik sta en hoe leuk ik het eigenlijk vind. Wordt erg interessant.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Jij? Succes dan, laat je de volksliederen spelen?
De link:quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Stanley, ben jij Temmink ofzo? Een beetje obsessed ben je wel in ieder geval, gezien het aantal posts van jou in dit topic..
Jij begrijpt dat.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
De link:
Temmink <--> Deventer <--> GAE
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vriend Robbie maakt graag grappen ten koste van dove medemensen, die uiterlijke kenmerken van het syndroom van down vertonen, ik heb de hoop al opgegeven.
Betaalt je club het niet gewoon? Van zo'n cursus word je niet slechter toch. Dan word je hobby nog leuker, doordat je meer kennis hebt.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef raptorix het volgende:
Een hoop mensen zeiken hier op scheidsrechters, ik vraag me af of ze zelf ooit een wedstrijd geleid hebben? Ik fluit regelmatig (ongeveer 10 wedstrijden per seizoen), ik heb geen cursus gehad omdat ik principieel weiger geld te betalen voor een cursus waarvan de knvb notabene zelf proviteerd. Ik kan zeggen dat een wedstrijd fluiten zeer lastig is, het zijn niet zozeer de regels want die kan ik tot in de uitzonderingen. Het gaat erom dat je niet alleen een wedstrijd moet aanvoelen maar soms ook op de juiste manier volgens de regels moet fluiten. Mensen die hier lopen te janken op de scheidsrechters in nederland verzoek ik eerst zelf eens een partijtje onderbond te fluiten.
Jullie trainer zou zeggen: die dragen geen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef raptorix het volgende:
Nee want als een grensrechter assisteer je enkel en leidt je geen wedstrijd, ik heb honderden wedstrijden gevlagt en dat is echt niet te vergelijken.
Oh mijn god, daar wens ik je veel sterkte mee, gelukkig speelt Macedonië niet thuis.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aangesteld voor Hunsingo-Macedonië binnenkort. Een echte test!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |