De knapste geef je gewoon een penalty.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De onderbond is me gelukkig bespaard gebleven. Wel eens bij m'n eigen club als verenigingsscheidsrechter. Morgen een dameswedstrijd uit de allerlaagste klasse. Maar dat is ook leuk. Alles heeft z'n charme.
Zeker weten. Vloet moet zich met z'n ploeg bezig houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Temmink had zo wel gelijk
Denk niet dat ze in de buurt komen. Abominabel echt. Ik heb wel eens staan kijken. Het moeilijkste is om geconcentreerd te blijven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
De knapste geef je gewoon een penalty.
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Denk niet dat ze in de buurt komen. Abominabel echt. Ik heb wel eens staan kijken. Het moeilijkste is om geconcentreerd te blijven.
Okee, die meiden zouden eens nat worden...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dameswedstrijd keihard afgelast. Ik reken er ook op dat morgen afgelast is, want ik ga zo keihard de stad in.
Komop zeg.. Dit hoort ook gewoon bij het voetbal. De wedstrijd is zelfs al afgelopen. Alsof Temmink zijjn emoties niet mag uiten. Vloet is gewoon zielig bezig. En 'zielepoot'.. haha.. waar hebben we het over?!. Is dat nou zo erg?quote:Op zondag 18 december 2005 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Net de beelden nog eens gezien maar wat een trieste mongool is die Temmink zeg... Hij weet gewoon dat hij fout is + hij weet niets fatsoenlijks om terug te zeggen.. Maar wil toch even het laatste woord hebben door Vloet voor zielepoot uit te schelden. En de manier waarop hij vervolgens achter Vloet aanloopt met zn dreigementen "ik ga hier rapport van uitbrengen" bevalt me al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |