abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 13:44:01 #26
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32917161
KNVB haalt Temmink van Feyenoord-PSV
08 december 2005, 13:39
Door: Jelmer Geerds
René Temmink zal niet zoals gepland de topper tussen Feyenoord en PSV leiden. De Deventernaar kwam vorige week in opspraak nadat hij Sparta-trainer Wiljan Vloet had uitgemaakt voor zielepoot.
Temmink zal worden vervangen door Ruud Bossen. De KNVB besloot daartoe omdat Temmink vrijwel zeker mikpunt zou worden van kwetsende spreekkoren van supporters. Feyenoord en PSV trappen zondag om 12.30 uur af in De Kuip.

NEE
Who the fuck is ajax ?
pi_32917363
haha en nu krijgen ze Bossen!

onwaarschijnlijk slechte scheidsrechter die ook mikpunt zal worden van spreekkoren.
  donderdag 8 december 2005 @ 14:18:10 #29
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_32918024
Temmink zal nu wel aardig down zijn.
pi_32925111
De echte reden:

Geen René Temmink bij Feyenoord-PSV

8/12/2005 17:59

De KNVB heeft René Temmink moeten schrappen als scheidsrechter in de topper PSV-Feyenoord. De arbiter heeft te veel last van zijn achillespees.
Temmink, die waarschijnlijk een maand aan de kant staat door de ontstoken slijmbeurs in zijn achillespees, wordt vervangen door Ruud Bossen. De wedstrijd begint zondag om 12.30 uur in De Kuip.
pi_32925143
Temmink is toch echt de zielepoot in deze kwestie
pi_32932552
In de voormalige Sovjetunie stuurden ze Politici die slechtfunctioneerden altijd weg en brachten ze een bericht naar buiten over gezondheidsredenen...

Misschien heeft Temmink een functionele blessure?

Maar ff serieus... Bossen... dat is nou echt van de regen in de drup.
Castel di Sangro per sempre!
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:20:15 #33
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32934955
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Temmink hield zich nog in.
'Zielepoot' komop zeg. Als je daar moeilijk over gaat doen is dat enkel een bevestiging dat jt 't bent.
Precies
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:27:34 #34
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32935093
Maar toch heeft Vloet een punt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32935129
Scheidrechters moeten kunnen begrijpen dat ook trainers emotioneel kunnen worden. Ik vond dat Temmink niet begripvol reageerde op Vloet. Maar ik vind bepaalde trainers, zoals Vloet en Stevens wel wat ver gaan. Ik vind het absoluut niet professioneel om zo tekeer te gaan tegen de scheidsrechter.
Danny Blind is dit seizoen verreweg het meest genaaid door de scheidsrechter(s), maar hij gedraagt zich vergeleken met Vloet en Stevens keurig.

Daarom vind ik dat Vloet eerst maar eens naar zichzelf moet kijken i.p.v. naar Temmink. Bovendien vind ik niet dat Temmink nou iets heel grofs heeft gezegd. Zielepoot moet kunnen.
En de scheidrechterscommissie heeft gelijk, ik vind dit allemaal te weinig en dit is naar mijn idee een te kleine zaak om er zo een probleem van te maken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:34:22 #36
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32935208
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 01:27 schreef DarkShine het volgende:
Maar toch heeft Vloet een punt!
Hoe had Vloet in deze door hemzelf opgestarte en afgesloten discussie in godesnaam gelijk

Vrije trap werd idd 3 meter meer naar links genomen, dat gebeurt verdorie meer dan 10 keer in een helft
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:46:13 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32935414
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef Shreyas het volgende:
Scheidrechters moeten kunnen begrijpen dat ook trainers emotioneel kunnen worden. Ik vond dat Temmink niet begripvol reageerde op Vloet. Maar ik vind bepaalde trainers, zoals Vloet en Stevens wel wat ver gaan. Ik vind het absoluut niet professioneel om zo tekeer te gaan tegen de scheidsrechter.
Danny Blind is dit seizoen verreweg het meest genaaid door de scheidsrechter(s), maar hij gedraagt zich vergeleken met Vloet en Stevens keurig.

Daarom vind ik dat Vloet eerst maar eens naar zichzelf moet kijken i.p.v. naar Temmink. Bovendien vind ik niet dat Temmink nou iets heel grofs heeft gezegd. Zielepoot moet kunnen.
En de scheidrechterscommissie heeft gelijk, ik vind dit allemaal te weinig en dit is naar mijn idee een te kleine zaak om er zo een probleem van te maken.
Denk dat Roda toch iets vaker genaaid is dan Blind.

Temmink heeft niks grof gezegd, dat beweer ik ook niet. Maar een scheidsrechter hoort hier gewoon niet op te reageren, en dat doet Temmink dus wel. Punt is gewoon dat ook een scheids wel eens een berisping mag krijgen. Als je zo graag mensen wilt aanpakken, kijk dan ook naar je eigen mensen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 9 december 2005 @ 02:31:33 #38
136495 Jarco
Schild en vriend
pi_32935898
Hier bij ons heb je hetzelfde hoor (vlaanderen).
Frank de bleekere mag CL fluiten en daarombevoordelen ze em enorm (hij mag meer etc.) want als hij niet de nummer 1 scheidsrechter is van belgie mag ie geen CL meer doen en dan moet een nieuwe beginnen met een reputatie helemaal vanaf nul.
Temmink zal wel hetzelfde voorfdeel krijgen. Als hij een berisping krijgt mag hij grote CL matches wel vergeten. Wij kleine landjes zijn allang blij een scheids in europa te hebben en daarom word van hun wat meer toegelaten dan van een ander.

btw: ik vind temmink een heel erg goede scheidsrechter . Wat ik van em gezien heb was allemaal goed werk.
pi_32937154
Het is dat Temmink niet meer Europees mag fluiten, anders is je verhaal wel logisch. Ik vind Temmink over het algemeen gezien zeker een acceptabele leidsman.
That's all folks!
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:33:13 #40
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32939139
Barcelona - Panathinaikos was zijn laatste Europese wedstrijd inderdaad.

Wie is nu de Nederlandse nummer 1 eigenlijk?
pi_32940058
Ik lees hier ook veel over het gelijk in de discussie tussen Vloet en Temmink. Maar daar gaat het niet om. Vloet kan zich natuurlijk (en stevens ook) best eens leren inhouden. Waar het om gaat is dat Temmink (en alle scheidsrechters) zich dienen in te houden. Hij moet er voor zorgen dat zaken niet escaleren en er boven staan. Dat is niet makkelijk, maar wel zijn vak. Door Temminks gedrag had de zaak verder kunnen escaleren. Gedrag onwaardig voor een topscheidsrechter.

Nogmaals, het vak van scheidsrechter lijkt me helemaal niet makkelijk, en je krijgt wekelijks een hoop gezeur over je heen, maar dat weet je van te voren.
Castel di Sangro per sempre!
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:04:25 #42
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32941220
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:17 schreef Jgeerling het volgende:
Ik lees hier ook veel over het gelijk in de discussie tussen Vloet en Temmink. Maar daar gaat het niet om. Vloet kan zich natuurlijk (en stevens ook) best eens leren inhouden. Waar het om gaat is dat Temmink (en alle scheidsrechters) zich dienen in te houden. Hij moet er voor zorgen dat zaken niet escaleren en er boven staan. Dat is niet makkelijk, maar wel zijn vak. Door Temminks gedrag had de zaak verder kunnen escaleren. Gedrag onwaardig voor een topscheidsrechter.

Nogmaals, het vak van scheidsrechter lijkt me helemaal niet makkelijk, en je krijgt wekelijks een hoop gezeur over je heen, maar dat weet je van te voren.
Jij snapt mijn punt volledig! Vloet gaf zelf ook aan niet correct te zijn en krijgt daarvoor een berisping, Temmink gaat vrijuit...
Planning:
-
pi_32942224
Dat punt komt in de scheidsrechtersvergadering wel naar voren, lijkt me niet dat hij publiekelijk berispt hoeft te worden.
That's all folks!
pi_32944218
Die Temmink. Die heeft het best ver geschopt voor een mongolenhoofd. Steeds in de media.

Elke speler kan nu op het veld tegen hem roepen : ga toch weg joh, zielepoot. Daar kan ie al geen geel meer voor geven. Want dat zit binnen de normen kennelijk.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:24:56 #45
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32946263
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:10 schreef LuukBes het volgende:
Die Temmink. Die heeft het best ver geschopt voor een mongolenhoofd. Steeds in de media.

Elke speler kan nu op het veld tegen hem roepen : ga toch weg joh, zielepoot. Daar kan ie al geen geel meer voor geven. Want dat zit binnen de normen kennelijk.
Zolang Temmink er geen publiekelijke berisping is voor Temmink zou hij hier inderdaad niks tegen kunnen doen.

Had hier zelf nog niet eens aan gedacht...
Planning:
-
pi_33089603
Temmink heeft ondanks zijn drukke schema meegewerkt aan iets voor mijn club. Vind ik stoer van hem.
pi_33109229
Temmink schijnt zich de laatste tijd een beetje down te voelen...

Tof inderdaad dat hij kwam dan. Wat deed ie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33109985
Ah nee.. MM, van iedereen had ik die grap verwacht, maar niet van jou..

Hij heeft een voorwoord geschreven. Maar alleen omdat ik ook scheidsrechter ben en hij mij al van iets anders kende, een Deventer onderonsje zullen we maar zeggen.
pi_33110161
Komen er wel eens rapporteurs bij jou en zo ja, zijn dat ook (ex)scheidsrechters uit het betaald voetbal?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33110209
Um.. ja, die komen, maar ik ken die gasten verder niet. Zal best wat tussen zitten aan vergane glorie. Ik houd je op de hoogte. Zondag weer eentje langs de lijn. Spannend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')