Preciesquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Temmink hield zich nog in.
'Zielepoot' komop zeg. Als je daar moeilijk over gaat doen is dat enkel een bevestiging dat jt 't bent.
Hoe had Vloet in deze door hemzelf opgestarte en afgesloten discussie in godesnaam gelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:27 schreef DarkShine het volgende:
Maar toch heeft Vloet een punt!
Denk dat Roda toch iets vaker genaaid is dan Blind.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef Shreyas het volgende:
Scheidrechters moeten kunnen begrijpen dat ook trainers emotioneel kunnen worden. Ik vond dat Temmink niet begripvol reageerde op Vloet. Maar ik vind bepaalde trainers, zoals Vloet en Stevens wel wat ver gaan. Ik vind het absoluut niet professioneel om zo tekeer te gaan tegen de scheidsrechter.
Danny Blind is dit seizoen verreweg het meest genaaid door de scheidsrechter(s), maar hij gedraagt zich vergeleken met Vloet en Stevens keurig.
Daarom vind ik dat Vloet eerst maar eens naar zichzelf moet kijken i.p.v. naar Temmink. Bovendien vind ik niet dat Temmink nou iets heel grofs heeft gezegd. Zielepoot moet kunnen.
En de scheidrechterscommissie heeft gelijk, ik vind dit allemaal te weinig en dit is naar mijn idee een te kleine zaak om er zo een probleem van te maken.
Jij snapt mijn punt volledig! Vloet gaf zelf ook aan niet correct te zijn en krijgt daarvoor een berisping, Temmink gaat vrijuit...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:17 schreef Jgeerling het volgende:
Ik lees hier ook veel over het gelijk in de discussie tussen Vloet en Temmink. Maar daar gaat het niet om. Vloet kan zich natuurlijk (en stevens ook) best eens leren inhouden. Waar het om gaat is dat Temmink (en alle scheidsrechters) zich dienen in te houden. Hij moet er voor zorgen dat zaken niet escaleren en er boven staan. Dat is niet makkelijk, maar wel zijn vak. Door Temminks gedrag had de zaak verder kunnen escaleren. Gedrag onwaardig voor een topscheidsrechter.
Nogmaals, het vak van scheidsrechter lijkt me helemaal niet makkelijk, en je krijgt wekelijks een hoop gezeur over je heen, maar dat weet je van te voren.
Zolang Temmink er geen publiekelijke berisping is voor Temmink zou hij hier inderdaad niks tegen kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:10 schreef LuukBes het volgende:
Die Temmink. Die heeft het best ver geschopt voor een mongolenhoofd. Steeds in de media.
Elke speler kan nu op het veld tegen hem roepen : ga toch weg joh, zielepoot. Daar kan ie al geen geel meer voor geven. Want dat zit binnen de normen kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |