abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32857219
Afgelopen woensdag belde het uitzendbureau mij met een gave baan in de aanbieding.
Ze vertelden dat ze mijn C.V. bij het bedrijf zouden aanbieden, en dat ze mij na hun reactie zouden terugbellen.

Nou heb ik vrijdag gebeld omdat ik nog niets gehoord had en ik was nieuwsgierig. Volgens de mevrouw van het uitzendbureau was de manager van het bedrijf erg druk en had hij nog geen tijd gehad om mijn CV te lezen.

Ze verwachtte zijn reactie vrijdag of maandag, en zou mij dan bellen. Ze schatte ook in dat ik nog een goede kans maakte om op gesprek te komen.

Het is nu dinsdag.

Kan ik het maken om wéér te bellen? Ik wil het wel omdat ik die baan graag wil én ik wil weten waar ik aan toe ben. Maar ja, zij heeft duidelijk gezegd dat zIJ zou bellen zodra ze meer wist.

En: is er nog een kans dat ik voor dat gesprek wordt uitgenodigd? Omdat het al dinsdag is en ik weet niet hoeveel tijd er normaal overheen gaat.

Help anyone?
pi_32857252
Anders bel je niet, en loop je even lang, om te kijken wat voor banen ze nog meer hebben
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_32857275
Nee, dat kan niet omdat het uitzendbureau hier met de trein een half uur vandaan zit.
pi_32857327
bel ze gewoon even.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:54:34 #5
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32857358
Voor leuke banen belde ik gewoon iedere dag hoor, net zo lang totdat ik mn zin had. Voor het uitzendbureau maakt het namelijk niets uit of Pietje1 of Pietje2 wordt uitgezonden names hen, zolang ze hun geld maar krijgen. Gewoon door blijven zeuren, is nog altijd de beste methode.
pi_32857447
bellen kan nooit kwaad... zij vergeten namelijk altijd te bellen... Ik was ook ingeschreven en ze hadden ook een mooie baan voor mij. Ze zouden terugbellen hoor! Omdat die slet het vergeten was was die top baan alweer bezet.... Anders had ik hem omdat ik een zeer grootte kans maakte!
- ..mux.. -
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:07:09 #7
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_32857643
Gewoon bellen. Jij wilt weten waar je aan toe bent, zij kunnen je dat vertellen. Soms is het zo simpel
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
pi_32857683
Gewoon bellen, dan weet het uitzendbureau ook dat jij enthausiast ben.
pi_32857931
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef Bakkeres het volgende:
Nee, dat kan niet omdat het uitzendbureau hier met de trein een half uur vandaan zit.
een half uur reistijd is te veel voor een baan die je echt wil hebben
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_32858073
Gewoon laten merken dat je graag wilt werken. Ook al krijg je deze baan niet dan zullen ze je eerder vragen voor een andere baan.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_32858242
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:19 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

een half uur reistijd is te veel voor een baan die je echt wil hebben
nee zeker niet, maar zij hebben contact met mij gezocht aan de hand van mij C.V. op internet, dus ik ben daar nog nooit geweest. Ik denk dat ze raar opkijken als ik onder werktijd (ze weten dat ik werk) naar ze toe kom, alleen maar voor deze vraag.
Waarschijnlijk denken ze dan: 'je kunt ook bellen...'
pi_32859391
En? Heb je al gebeld?
pi_32859922
gewoon bellen,

het zal ze een rotzorg zijn of jij die baan krijgt of iemand anders,
en als jij blijft bellen zullen ze sneller een baan voor jou regelen om van je gezeik af te zijn (niet verkeerd opvatten)
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_32860481
Ikvoel me echt een mietje! Ik ben dus bang dat ze denken: wat een zeikerd' en vervolgens die baan aan een ander geven.
pi_32860561
Ik zat in dezelfde situatie, gewoon bellen hoor. Dan weten ze dat je echt interesse in die baan hebt en een pro-actieve houding en meer van dat soort managerblaatgedoe.
pi_32860734
toen ik zonder baan zat deed ik uitzendbureau bijna iedere dag, daardoor begonnen ze me alles aan te bieden wat ze konden bieden, had soms 2 aanbieding per dag.

Je moet achten hun kont aan blijven zitten, dan willen ze ook zo snel mogelijk weer van jou af. hahahaha
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_32861108
haha klinkt goed allemaal.

ik heb inmiddels gebeld! De persoon waar het om gaat (niet van het uitzendbureau, maar van het bedrijf) is erg druk. Hij heeft wel mijn C.V. eruit gepikt als zijnde de beste (das erg leuk! ) maar het uitzendbureau verwacht pas morgen of donderdag te horen of ik op gesprek mag.

Dit klinkt alsof het uitzendbureau aan het lijntje wordt gehouden door het bedrijf. . . Of dat die persoon in kwestie gewoon echt heel druk is.

Maar goed, I am still in the running!
pi_32862527
Ziet er goed uit!!
  Redactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 14:37:09 #19
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32862578
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef Bakkeres het volgende:
Och Gut, je kan ook even niet op internet kijken?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_32862899
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

via internet reis je sneller?
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_32863306
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Deze snap ik niet. . .
  Redactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 15:14:06 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32863514
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:50 schreef BoukeF het volgende:

[..]

via internet reis je sneller?
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Bakkeres het volgende:

[..]

Deze snap ik niet. . .
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
Anders bel je niet, en loop je even lang, om te kijken wat voor banen ze nog meer hebben
Op het internet kun je dezelfde vacatures van zo'n uitzendbureau vinden als degene die ze voor het raam hebben hangen

Maar hopelijk krijg je je baantje bij dat bedrijf, anders zoek je gewoon verder..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_32864865
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

[..]

[..]

Op het internet kun je dezelfde vacatures van zo'n uitzendbureau vinden als degene die ze voor het raam hebben hangen

Maar hopelijk krijg je je baantje bij dat bedrijf, anders zoek je gewoon verder..
helaas klopt dat niet. De vacature waar ik nu voor ga bijvoorbeeld is al uitgezet, dus hangen ze hem niet meer 'voor het raam'.

Je zult hem dus ook niet vinden op de internetsite van het uitzendbureau.
pi_32891827
Ik wou nog ff zeggen: ik mag op gesprek komen!!
pi_32894779
Gefeliciteerd
Laat je ons nog wel weten hoe het afloopt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')