Boooh was me vanmorgen weer een partij aan het ergeren, op een paar van die geestelijk gestoorden van de (gemeentelijke?) plantsoendienst.
Terwijl ik al fluitend naar mijn werk liep, met mijn zojuist gepoetste,ingevette en waterafstotende leren schoenen, viel het me op dat een busje van die gasten wel erg asociaal geparkeerd was op de weg, waardoor andere weggebruikers uit moesten wijken om er voorbij te komen.
OK, dit valt te accepteren als er naast dat busje mensen stonden die aan het werk waren... Dit was de situatie:
Werknemer 1: Leunend op een hark, kijkend hoe overige weggebruikers zich in allerlei bochten moeten wringen om te passeren.
Werknemer 2: Bezig met het draaien van een sjekkie. Heeft geen oog voor het verkeer.
Werknemer 3: Eveneneen bezig met het draaien van een sjekkie. Kijkt nog even snel naar de weg, om zich vervolgens weer te focussen op zijn vloeitje
Werknemer 4: Leunend op een hark. Bekijkt hoe werknemer 2 en 3 een sjekkie aan het rollen zijn.
Werknemer 5: Stond te pissen tegen een boom
WTF
![]()
Wat voor toegevoegde waarde hebben deze mensen voor de maatschappij ? Ze zorgen ervoor dat mensen te laat komen op hun werk zodat de winstomzet in NL daalt. Daarnaast verdienen ze zelf ook nog geld met niets doen. Ze zouden betaald moeten worden in schoffelbewegingen per minuut........
![]()
Kansloze mensen
p.s Omdat ik op de weg aan het letten was trap ik tegen een niet geschoffeld plukje onkruid op. Gevolg: Mijn hele schoen onder het zand