hoe kom je aan die cijfers?quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:38 schreef buzzer het volgende:
deze hadden we nog niet gehad....
de gemiddelde Fok!ker is 31, 24 jaar oud, en chat gemiddeld al 3.85 jaar
Hij heeft waarschijnlijk een duim om uit te zuigenquote:
31 of 24? Of hebben we het over decimalen? Dan val ik precies op het gemiddelde, had ik nooit verwacht!quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:38 schreef buzzer het volgende:
deze hadden we nog niet gehad....
de gemiddelde Fok!ker is 31, 24 jaar oud, en chat gemiddeld al 3.85 jaar
Ik bedoelde dus met dit topicquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Laten we eerst 'gemiddelde fokker' definieren.
Volgens mij kan Arcee dat veel sneller...quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus met dit topic
Zet in dit topic je leeftijd en hoe lang je al fokt.
Dan hebben we een beeld van de gemiddelde fokker.
Maar ik wil het dus van Jullie weten!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:49 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij kan Arcee dat veel sneller...
wrom?quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar ik wil het dus van Jullie weten!!
Ik vond/vind van welquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou spannend.
35 jaar, ik fok 6 jaar.
Alvast Gefeli!!quote:
Daar gaat het dus NIET over. ik zal het even duidelijk maken in de eerste postquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
neem de leeftijd van de oudste lid van fok en die van de jongste. oud+jong/2= leeftijd
jij was geen held in wiskunde he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
neem de leeftijd van de oudste lid van fok en die van de jongste. oud+jong/2= leeftijd
ik mag de op dan wel niet goed hebben begrepen, maar mijn wiskunde formule is goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:58 schreef remlof het volgende:
[..]
jij was geen held in wiskunde he?![]()
35, fok al een jaar of 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |