Alles willen weten over je GSM? Opscheppen met je HiFi-apparatuur? Pimpen met palm, powerball of projectieklok, of gewoon lekker discussi�ren over je favo mp3-speler? Alles over Gadgets, Video & HiFi vind je hier!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een Sennheiser Koptelefoon hetgeen wat ik zoek is een Sennheiser HD-515
Weten de mensen die uit Deventer/mgeving Deventer komen Toevallig Winkels in Deventer die Sennheiser Apparatuur ( headsets ) Verkopen Want bij de Gewone Computer Winkels hoef ik niet te kijken aangezien deze geen sennheisers verkopen ik heb al gekeken op internet maar kan Vrij weinig vinden over de headsets die ze verkopen
let wel dat ik opzoek ben naar een normale stereo headset niet iets voor de computer met microfoon erbij aan ( zoals sennheiser de PC- serie heeft ) de headset gaat wel gebruikt worden voor de computer maar de meeste pc headsetjes geven niet echt lekkere muziek en na veel mensen gesproken te hebben heb ik besloten om voor sennheiser te gaan
Dat gaat echt wel goed hoor Ik heb vaak genoeg dingen op internet bestelt, zelfs in Japan, Engeland, Duitsland en de VS en het ging altijd prima. Waar ik wel altijd op let is of de site niet amateuristisch er uit ziet en of er contactgegevens van het bedrijf op de website staan. In Duitsland zijn ze verplicht hun adres en dergelijke op de site te zetten, geeft een veilig gevoel.
lijtk me wel een normale site/winkel als ik het onder rembours doe zijn de kosten 108.50 ¤ Dit is toch het Totaal bedrag ? er komen dan geen kosten meer bij op ? of Doet de TPG post nog wat er bij op ?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren. "...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus - ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
De reden dat ik dit vraag is omdat ik nog wantrouwig ben in de online bestel winkels oplichterij etc ik heb voor 2 maand geleden zelfs nog normaal bankzaken gedaan ben nu een beetje aan het overstappen naar de wondere wereld van internet
bedankt voor de tips denk dat dit wel gaat lukken nu alleen even wachten op me loon