ja, dat dacht ik dus ook, begon al bijna weer pluspunten in Lieske te zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:11 schreef bunnyma het volgende:
Roel vond het dus vreselijk om met Lieske te zitten.
Het was Fokking Boring zegt hij. Zo negatief vond hij haar.
Hij heeft haar naar bed gestuurd, want hij kon er niet meer tegen.
Dit is dus heel wat anders dan ik hier in SC las.![]()
Hij is zelf krakkemikkig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:11 schreef farceman het volgende:
roel vind het krakkemikkig vuurtje!
volgens mij hebben we het de hele tijd over BB over daaraan verwante onderwerpenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:12 schreef dijkhuis het volgende:
Kunnen we het weer over BB hebben? Roel zit te klagen over Lieske!
Ja veronderstel dat hij leuk praat over Lieske waar Dido bij zitquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:12 schreef dijkhuis het volgende:
Kunnen we het weer over BB hebben? Roel zit te klagen over Lieske!
Hij vond het best wel leuk,Lieske had zelfs belangstelling voor zijn techno enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik dus ook, begon al bijna weer pluspunten in Lieske te zien![]()
Laat Dido maar eens zolang zitten als Lieske,wedden dat mevrouw weer een mooie tijd wil.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef bunnyma het volgende:
Dus de teams worden omgegooid.
Roel - Dido
Joost - Nathalie
Ingrid - Lieske.
Blijkt wel weer Roeltje is een achterbakse galbak!!!! :quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:13 schreef farceman het volgende:
Roel spuit zijn gal over lieske!
Wie heeft dit bedacht??quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef bunnyma het volgende:
Dus de teams worden omgegooid.
Roel - Dido
Joost - Nathalie
Ingrid - Lieske.
goede zaak, geef alle geld maar aan Bridget's goede doelquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef Martijn31 het volgende:
Zou wel een stunt zijn als ze tijdens de laatste aflevering zouden zeggen van jullie zijn er allemaal uitgestemd door Nederland, jullie waren TE lame en het geld gaat dus bij deze naar de Hushpuppy foundationJullie vormden de zwakste schakel, TOT ZIENS !
Niemand de geheime opdracht is voorbijquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:16 schreef farceman het volgende:
Nou het hoge woord is eruit...dido en roel gan vanavond samen waken, zal mij benieuwen wie ze nu komt storen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |