Ja ik vond het nu echt een verademing, ik begin bijna weer van Roel te houden......quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat hij de laatste weken zo vreselijk onaardig over haar deed.
Met zijn chagerijnige kop![]()
Dat is denk ik ook een stukje meeloperij. Dido heeft in het begin van hun ding gezegd dat ze jaloers word als hij leuk met Lieske deed. 1+1=2 hequote:Op dinsdag 6 december 2005 03:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat hij de laatste weken zo vreselijk onaardig over haar deed.
Met zijn chagerijnige kop![]()
Jippieeeeeequote:Op dinsdag 6 december 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een beetje.
Even op dit plaatje klikken: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JippieeeeeeGelukt!!! Nu nog leren hoe ik zelf screancaps maak en ik ben er KLAAR voor/mee
mmmm.... interessante invalshoek.quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook een stukje meeloperij. Dido heeft in het begin van hun ding gezegd dat ze jaloers word als hij leuk met Lieske deed. 1+1=2 he
Uit welke provincie kom jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:08 schreef Sjet het volgende:
Gaat uitstekend Supermem! Dat plaatsen van een cap![]()
Ik ook bijna weerquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik vond het nu echt een verademing, ik begin bijna weer van Roel te houden......![]()
Ja klopt, en als Queen Dido jaloers is op Lieske en Roel verafgood haar tsja.... 1+1=2 helaasquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook een stukje meeloperij. Dido heeft in het begin van hun ding gezegd dat ze jaloers word als hij leuk met Lieske deed. 1+1=2 he
Kijk weet je ik heb jou niets aangedaan en ik zie niet wat ik fout heb gedaan, heb iets van de talpa gepst ja. Fout?? zeg dat dan ff eerderquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, en ook niet meer van die dingen posten![]()
Wrom wantrouwig....?quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Uit welke provincie kom jij
(wantrouwig)
Jammer dat er hier geen zoekfunktie is want nog niet lang geleden is de uitleg van het cappen in SC voorbij gekomen. Ik denk dat het APK was die uitlegde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
Oke waarschijnlijk vreselijk offtopic maar hoe krijgen jullie die mooie close ups zo in beeld? Ik kijk via de Talpa streams en zie dan 4 kleine schermpjes! (ach weet je wat, ik jat gewoon jullie caps voor de streamverslagen)
Ik blijf nog even wakker hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:12 schreef Sjet het volgende:
Welterusten HenkEn Yolande ook
En Yvonne.....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |