Nee, want het kan ook dovenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Brand vuur niet altijd?
Als vuur aan het doven is brand het nog altijd, vuur wat uit is is ook geen vuur meerquote:
Nee dankjewel, krijgen we dat lelijk haags weerquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Kunnen we niet Ralph inhuren om dit brandje ff te blussen![]()
lieske leest het forum mee denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef zomaar22 het volgende:
[..]
dat schijnt juist heel fijn te zijn, een soort bevrijdend gevoel
Okee, als je het zo steld heb je gelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:28 schreef melke het volgende:
[..]
Als vuur aan het doven is brand het nog altijd, vuur wat uit is is ook geen vuur meer
Tijdens het blussen zegt Ralph minder dan Natte lie en Ingrid hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:29 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dankjewel, krijgen we dat lelijk haags weer
Vier uur pas.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost & Inge gaan het zometeen overnemen van Lieske & Roel...
Als er iets is waar ik me aan stoor bij Lieske is het dat wel. Lieske woont nu 1 - 1,5 jaar in Groningen en ze doet alsof ze er al jaren woont en alles over die stad weet. Terwijl de waarheid is dat ze weet hoe het studentenleven van Groningen is en dan alleen nog maar van de kringen waarin zij vertoeft. Tel daarbij de vreselijk overdreven verhalen op en de eeuwige feitjes en je hebt een vreselijk irritant meisje!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:23 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Een beetje: afgaande op haar "Once upon a time in Grunningen"-verhalen probeert ze ook haar zelfbeeld op te krikken ten koste van anderen.
pas om 4uur volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost & Inge gaan het zometeen overnemen van Lieske & Roel...
beetje off-topic, maar: je weet niet hoe je tijdsbeleving is. 1 seconde voor een dood zou kunnen aanvoelen als een uur, ongeacht de methode.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Verdrinkingsdood schijnt idd geen naar gevoel te geven, door het zuurstofgebrek, wat een rustig inslaapgevoel geeft.
Mij lijkt het desalniettemin toch de grootste hel ooit, biologie be damned.
Nee, das "brandt".quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Moet 'brand' niet met dt?
Vind het toch raar hoor. Hou je adem iets te lang in en je krijgt al een ideetje hoe het voelt en kan je je beetje voorstellen wat een hel het wordt als je nóg langer geen zuurstof binnenkrijgt. Tenzij je zoals het hier al eerder werd verteld, onderkoeld raakt en weinig meer voelt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Verdrinkingsdood schijnt idd geen naar gevoel te geven, door het zuurstofgebrek, wat een rustig inslaapgevoel geeft.
Mij lijkt het desalniettemin toch de grootste hel ooit, biologie be damned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |