nu gaan we een rondedansje maken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:03 schreef APK het volgende:
En nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
IDD:"De persoon die de uitdaging verliest, verliest 10 punten. De winnaar krijgt er 5 punten bijgeschreven."quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Wel vreemd, je verliest 10 punten om er 5 te kunnen winnen.
Ik geloof dat ik ook maar een lotto en toto ga organiseren.
Ja doei, ga je hondje commanderen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:08 schreef lovebear het volgende:
Jullie moeten nu jullie naam achter de gene zetten van wie je vin dat diegene aan een uitdaging aan gaat
Ik heb jullie altijd al ratten gevonden!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef M-en-A het volgende:
M-en-A melden zichom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
HEAR HEAR!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ja doei, ga je hondje commanderen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is echt wat voor de Lieskes, achterover op je 50 punten blijven zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
IDD:"De persoon die de uitdaging verliest, verliest 10 punten. De winnaar krijgt er 5 punten bijgeschreven."
Klopt echt geen hele reet van. Als ik een risico moet gaan nemen omdat allemaal josti's op me stemmen om mij kunstjes te laten doen dan kan ik slechts 5 winnen maar het dubbele verliezen..
Slaat nergens op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gedronken, beaver?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Biologieles deel 1025-B(ommie)quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb jullie altijd al ratten gevonden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beaver gedraagt zich inene als de Dido van het spelquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dit is echt wat voor de Lieskes, achterover zitten en op je 50 punten blijven zitten.
Ik had het niet over die foto hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Biologieles deel 1025-B(ommie)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit zijn MUISJESom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef M-en-A het volgende:
M-en-A melden zichom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Kunnen ze samen badderen in bedquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
Ok, ik wed dat Naad zichzelf weer gaat vingeren op Dido!
Voor 50 punten!
Het is niet een ver[licht moeten hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ja doei, ga je hondje commanderen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom vindt je dat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beaver gedraagt zich inene als de Dido van het spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"wie? ikkuh? nee dat meen je niet? Echt waar? Vind je dat van me? "om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo licht is het niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is niet een ver[licht moeten hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het nou moeten of niet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is niet een ver[licht moeten hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zet dat er dan effe bij in de OP.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop