D'r zijn 20 deelnemers, d'r hebben er 12 een stem uitgebracht, dus d'r moeten er nog 8 stemmen. Als die gestemd hebben, en wie niet stemt wordt afgevoerd van de lijst, komen de 3 gasten met de meeste stemmen in aanmerking voor het uitvoeren van een opdracht. De overige users openen een nieuw topic met als TT - Maak hier een opdracht voor de SErvivalkickof en overleggen zonder dat die 3 gasten dat weten wie de opdracht moet uitvoeren en welke opdracht (uiteraard.quote:
BElachelijk!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef PH52 het volgende:
-knip-
-knip-
De overige users openen een nieuw topic -knip- en "overleggen" -knip-
-knip-
Sorry, sorry, je hebt gelijk, ... en over leggenquote:
Hoe wil je dat voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef PH52 het volgende:
De overige users openen een nieuw topic met als TT - Maak hier een opdracht voor de SErvivalkickof en overleggen zonder dat die 3 gasten dat weten
Gewoon niks tegen hullie zeggen, die snappen dat toch niet, die hebben een iq van hun schoenmaat.quote:
Lofbeer wel, maar Bommie zit op leveltje Einstein hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gewoon niks tegen hullie zeggen, die snappen dat toch niet, die hebben een iq van hun schoenmaat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en anders bedenkt de een of ander bitch lekker wat.
_ De mens is de maat van alle dingen _
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef PH52 het volgende:dit lijkt me beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en anders bedenkt de een of ander bitch lekker wat.![]()
[geheim] [/geheim]
![]()
Dat is hem !quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
dit lijkt me beter
[geheim] [/geheim]
![]()
Ik had iets meegekregen over msn....dat komt goed uit want dat heb ik nietquote:
Sturen we die sufkut van een ChantC het bos in, gaat versabommie er hard jankend achteraan, opgelost !quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Lofbeer wel, maar Bommie zit op leveltje Einstein hoor.![]()
D'r zit een van die mutsen ergens anders:quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef Jappie het volgende:
Hoe laat begint dat boerenploegje eik ?
quote:Mijn grootvader kwam in 1910 vanuit Braband naar rotterdam met alleen een plunjezak met wat broeken en hemden om te werken in de haven hij heeft keihard gewerkt in die haven en met hem heel veel anderen zij hebben rotterdam groot gemaakt zelfs tot grootste haven van europa . Deze mensen konden niet lezen of schrijven en waren vaak ook heel erg katholiek, maar zij hadden door dat wanneer je in een andere omgeving kom (want reken maar dat het een heel andere sitiuatie was van het platte land naar de stad) je je ook wel enigzind zaou moeten aanpassen aan de gebruiken van die stad , zij kregen kinderen en die krgen ook weer kinderen (waarvan ik er een ben) als je ziet wat dat in 2 generaties voor effect heeft gehad het was ook een kwestie van respect hebben dat je kinderen niet meer naar de kerl willen , het werd hoe moeilijk het soms ook was voor die generatie wel geaccepteerd ,ook hadden deze mensen best wel moeite met homosexualiteit maar legde zich daar toch bij neer en hielden nog evenveel van hun kind, deze nu oudere mensen zij echte rotterdammers geworden en zo hoort het ook en het wordt nu eindelijk eens tijd dat mensen waarvan sommige al 40 jaar hierzitten uit marokko of turkije daar eens een voorbeeld aan nemen ,want ook voor de brabanders en friezen was het een wereld van verschil in die tijd , maar binnen tien jaar waren dat echte rotterdammers.
Afz Carla
Mag straks op de gene van wie je denkt die de uitdaging gaat winnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef Jappie het volgende:
Wanneer mag ik nu eindelijk een keer wedden ?![]()
Als je mee doet moe je ook opdrachten doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef versabommie het volgende:
waarom moet ik een fucking opdracht doen? ik wil alleen maar wedden dat het klefbeaver niet lukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |