Shit, vergeten.quote:
tis een hoerenspel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef demins het volgende:
De strijd is reeds gestreden? Ik heb godverdomme peletons in de Tour voorbij zien komen die er langer over deden! Als kijkspel wordt dit vast geen klassieker!! Het lijkt verdomme eerder een premature ejaculatie. Alleen dan met punten.
MAG IK EEN EN ANDER NOG EVEN VOORBIJ ZIEN FLITSEN IN DE VERTRAAGDE OPNAME?
EN NU?
ha nu we het daar toch over hebben...niemand heeft de gelegenheid gekregen om te wedden dus deze opdracht was ongeldig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Shit, vergeten.![]()
Door het [afbeelding] van de [afbeelding] jij!
Dit went toch nooitquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha nu we het daar toch over hebben...niemand heeft de gelegenheid gekregen om te wennen dus deze opdracht was ongeldig!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Omdat je geen opdracht moest doen![]()
Niemand heeft ooit ergens aan kunnen wennenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha nu we het daar toch over hebben...niemand heeft de gelegenheid gekregen om te wennen dus deze opdracht was ongeldig!![]()
Precies, oprotten met die kneuterige zoekopdrachten van die googlenerd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
weDDenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit ergens aan kunnen wennen
Zo gaat t t snelste
Dus opdracht geld![]()
Dat maak jij helemaal niet uit! Er moest overlegd worden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo gaat t t snelste
Dus opdracht geld![]()
HEAR HEAR!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maak jij helemaal niet uit! Er moest overlegd worden.
ELK GELD IS GOED? Gauw even googelen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo gaat t t snelste
Dus opdracht geld![]()
11 wel goed ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:02 schreef APK het volgende:
En de eerste die die foeilelijke 12.gif gebruikt krijgt een beuk voor haar smoel.
Geld + zwaaien =dag geld tochquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:03 schreef demins het volgende:
[..]
ELK GELD IS GOED? Gauw even googelen...![]()
Jostihop! Jostihop! Jostihop!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
hop!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
hop!
Goeie redenatiequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geld + zwaaien =dag geld toch![]()
Laat je niet tricken door beertje. Die doet zich heel anders voor als ze is...
Ze is gewoon een of ander listig piramide spel op aan het zetten.
Zelf weten natuurlijk, maar ik vertrouw het helemaal niet meer nu
Nopequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:15 schreef demins het volgende:
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=geld.jpg]afbeelding][/url]
Gewonnen!
Het is gewoon een valsspeler.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet
Lees je eigen regels even.![]()
Er is nu geen oipdracht Gert had wat verzonnen en die opdracht is gemaaktquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet
Lees je eigen regels even.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
Er is nu geen oipdracht Gert had wat verzonnen en die opdracht is gemaakt
Wat heb ik verkeerd begrepen?quote:
Er staat duidelijk dat we moesten overleggen voor de oipdracht!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er is nu geen oipdracht Gert had wat verzonnen en die opdracht is gemaakt
Ze wilde gewoon geld van je ontvangen. Keiharde cash in haar berenklauwtjes. Omkoperij, zware oplichterij, gewoon niet te vertrouwen dat lievebeertje.quote:
Natuurlijk! Ik kan ook zo naief zijn! Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon geld van je ontvangen. Keiharde cash in haar berenklauwtjes. Omkoperij, zware oplichterij, gewoon niet te vertrouwen dat lievebeertje.
Als de leukste wint heb ik bij voorbaat al gewonnen! Is het niet, berekutje van me?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
MEDEDELING
![]()
Er komt een nieuwe opdracht voor iedereen!!!!!
De opdracht luid:
Verzin een eigen spel concept
Dus doe je best verzin wat leuks en geks.
De leukste wint
Hiermee valt 5 extra punten te verdienen!!!!
Ik doe zelf niet mee maar zal ze beoordelen
De opdracht gaat vanaf nu in eindig morgen om 20:00
Succes allemaal
Ik ben niet beinvloedbaar in deze opdracht ben ik strenge Hummiequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Als de leukste wint heb ik bij voorbaat al gewonnen! Is het niet, berekutje van me?![]()
Lees mijn sig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Als de leukste wint heb ik bij voorbaat al gewonnen! Is het niet, berekutje van me?![]()
Zal maar goe je best doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef demins het volgende:
Spelidee:
'sMorgens raden wat voor dag het is, 's-avonds hoerenfeest!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:04 schreef lovebear het volgende:
BB Servival afkickspel
Uitdaging:
• Deze volgt om 22:30en wordt opgesteld door de persoon die die dag de minste stemmen heeft behaald.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
Lovebear, Versabommie, Demins en PC Eend.
Jullie zijn uitgedaagt![]()
De gene die hier het eerst een foto van een bierdrinkende negert weet te plaatsen, krijgt er 5 punten bij. De rest krijgd er tien punten af.![]()
Hierdoor moet er dus eigenlijk nog steeds een opdracht uitgeschreven worden en zolang die niet is geweest kan er ook nog geen puntenbijtelling of aftrek plaatsgevonden hebbenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
PROTEST PROTEST PROTEST
![]()
Na het nogmaals nalezen van de OP is de conclusie dat de uitdaging van Gert EN het antwoord van Lovebear niet goedgekeurd kunnen worden. Om het geheel duidelijk te maken, LET VOORAL OP DE TIJDEN![]()
[..]
[..]
[..]
Hierdoor moet er dus eigenlijk nog steeds een opdracht uitgeschreven worden en zolang die niet is geweest kan er ook nog geen puntenbijtelling of aftrek plaatsgevonden hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22:30 is de uitelijke tijd dat de opdracht er moet zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
PROTEST PROTEST PROTEST
![]()
Na het nogmaals nalezen van de OP is de conclusie dat de uitdaging van Gert EN het antwoord van Lovebear niet goedgekeurd kunnen worden. Om het geheel duidelijk te maken, LET VOORAL OP DE TIJDEN![]()
[..]
[..]
[..]
Hierdoor moet er dus eigenlijk nog steeds een opdracht uitgeschreven worden en zolang die niet is geweest kan er ook nog geen puntenbijtelling of aftrek plaatsgevonden hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent aanhanger van het "Ietsisme" ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hoppa, nog een onreglementair iets gevonden. Oei, oei. Beertjetoch, leg dat maar eens uit
Dat staat er niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
22:30 is de uitelijke tijd dat de opdracht er moet zijn![]()
Jullie zijn echt goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
PROTEST PROTEST PROTEST
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
22:30 is de uitelijke tijd dat de opdracht er moet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |