Wat jullie ook zouden verzinnen zou me aan m'n reet roesten, als ik maar weer lurkend kon zitten schaterlachen. Dat wordt me nu ontnomen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
voorlopig toch dit topic 2 dagen kunnen rekken![]()
*trots kijkt*quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wed dat ik daar blij om ben anders had ik wel weer 1 of andere retardsuggestie van Jappie kunnen verwachten
*popcorn naar binnen schrokt*quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
Lovebear, Versabommie, Demins en PC Eend.
Jullie zijn uitgedaagt![]()
De gene die hier het eerst een foto van een bierdrinkende negert weet te plaatsen, krijgt er 5 punten bij. De rest krijgd er tien punten af.![]()
Het moet een echte foto van indernet zijn! Niet zelf gemaakdt!!!!!![]()
Snaptnix krijgd er ook 10 punten af want zei heefd verkeert gewed!!!![]()
![]()
nee dat was een grapje, dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef PC eend het volgende:
Je moet eerst overleggen, zodat wij dat kunnen zien geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
Lovebear, Versabommie, Demins en PC Eend.
Jullie zijn uitgedaagt![]()
De gene die hier het eerst een foto van een bierdrinkende negert weet te plaatsen, krijgt er 5 punten bij. De rest krijgd er tien punten af.![]()
Het moet een echte foto van indernet zijn! Niet zelf gemaakdt!!!!!![]()
Snaptnix krijgd er ook 10 punten af want zei heefd verkeert gewed!!!![]()
![]()
Dan verdubbel ik de inzetquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
nee dat was een grapje, dat hoeft niet.![]()
Een negert is wat anders dan een negerinquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:
hoppa
je ziet niet eens of t vrouw is of niquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een negert is wat anders dan een negerin![]()
Als we zo gaan beginnen, ik zie ook niet of het wel bier isquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
je ziet niet eens of t vrouw is of ni![]()
Het is bier heb ge googledquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, ik zie ook niet of het wel bier is
Jij gelooft alles wat je leestquote:
Ik heb ook gegoogled, het is een negerinquote:
Volgens mij zitten ze daar te bedelen ofzo, drinken is het niet iigquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
Pakken bier.....zuid afrika
Gert geeft de einduitslag hij heeft de opdracht verzonnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ook gegoogled, het is een negerin
Ik wed dat Gert zich hier voorlopig niet meer laat zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gert geeft de einduitslag hij heeft de opdracht verzonnen
Dus afwachten
* nagel bijten
Verstoor het spel nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef demins het volgende:
Als ik iets kan doen moeten jullie het zeggen, he...![]()
De opdracht doen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef demins het volgende:
Als ik iets kan doen moeten jullie het zeggen, he...![]()
Er zijn al wat fotos geplaats Gert moet t zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
![]()
Heb ik er al punten bij gekregen?
Bommie heb je gewonnen?![]()
Flikker toch op, ze komt met een wijf aan! EEN WIJF!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk was het een negerin van Lofbeâh, maar misschien was het wel een travo, dus we keuren hem goed!!!!![]()
Cheers!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk was het een negerin van Lofbeâh, maar misschien was het wel een travo, dus we keuren hem goed!!!!![]()
Cheers!
[afbeelding]
KRUIP IN ZIJN HOL ZEG!quote:
Ah....eindelijk...de eerste tekenen van een goed gezelschapsspel dienen zich aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
KRUIP IN ZIJN HOL ZEG!![]()
en neem een fucking krant mee!
Omda Gertje dat blondje op haar knietjes wil hebben!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
Lovebier 55
Bolus, Demins, PC Eend 40
De Rest: 50
Gaat lekker!!!![]()
't is maar een spelletje hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flikker toch op, ze komt met een wijf aan! EEN WIJF!!!![]()
Ik post een zuivere hattrick verdomme!![]()
Ik heb veel; spellen meegemaakt maar deze is toch wel het kutste!
HOERENSPEL!![]()
![]()
![]()
Ik wed dat Gert deze week nog gekloven wor door lafbeaver!![]()
En dan gebruik je ook nog 1 van mijn pics in die natnekposting van je![]()
nix ervan, keiharde ernst! Ik laat me niet op bier afbluffen door een mokkel!quote:
BLUF BLUF BLUFquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix ervan, keiharde ernst! Ik laat me niet op bier afbluffen door een mokkel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |