oeeeeeeeee CATFIGHT!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:16 schreef Day het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver------>Versabommie, Ice_rulez, Gert, APK
Versabommie--->M-en-A
Demins --->
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend--->
M-en-A--->
ChantalC---> Day
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
En dat maakt 3. Bovendien wil ik nou wel eens weten of ze echt zo'n bitch is! Dan kan ze vanaf morgenavond bewijzen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft iemand de ring al gevuld met vanillevla?quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:16 schreef versabommie het volgende:
oeeeeeeeee CATFIGHT!!!!!!!!!!!!
ATTENTIE!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heeft iemand de ring al gevuld met vanillevla?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.HIER VOLGT EEN MEDEDELING!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bommie mag niet kijken...
EINDE MEDEDELING
So what?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:27 schreef versabommie het volgende:
Bommie heeft er schijt aan wat wel mag en wat niet!
dus ik ga gewoon toekijken. Zo nu hop dat vlabad inquote:
Zo vraag je dat niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:32 schreef versabommie het volgende:
dus ik ga gewoon toekijken. Zo nu hop dat vlabad inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe niet zo verwend, nest!quote:
deze is geleend!quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:52 schreef cuall het volgende:
Mijn stem gaat naar Versabommie, omdat hij een creatieve geest heeft, en zich overal uit kan draaien.
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver------>Versabommie, Ice_rulez, Gert, APK
Versabommie--->M-en-A, Cuall
Demins --->ChantalC
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend---> pinball, PH52
M-en-A--->
ChantalC---> Day
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
Coos --->
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga voor Bommie, die heeft véél in zijn marsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maakt niet uit, beter goed geleend, dan slecht gejatquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
deze is geleend!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[neus omhoog mode]quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:35 schreef versabommie het volgende:
Doe niet zo verwend, nest!
Hou nou toch eens op over die neuzen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[neus omhoog mode]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En voor mode ga je maar naar het Libelle forum!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[neus omhoog mode]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omhoog? Let eens op mijn middelvinger!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
stem gewoon op d'r, dat zal haar leren!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef demins het volgende:
[..]
Omhoog? Let eens op mijn middelvinger!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noem je dat een middelvinger? De leuter van Roel is nog groter!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef demins het volgende:
Omhoog? Let eens op mijn middelvinger!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mis bb5kijker. Die zou nu weer eens die cap van Roel´s kleine pikkie moeten posten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef ChantalC het volgende:
Noem je dat een middelvinger? De leuter van Roel is nog groter!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien kunnen we iets doen dat de mensen die het laagst staan onderling bepalen wiens uitdaging 'wint'? Dat alle uitdagingen beginnen met 15 punten, en dat iedereen dan met ++ of -- punten en met een deugdelijke motivatie aan kan geven welke uitdaging volgens hem/haar goed slecht is?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef Gert het volgende:
Maar de mensen die als laagste eindigen, hebben dus tussen 22:00 en 22:30 de tijd om een opdracht met elkaar te verzinnen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wordt weer een teringzooitje dus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij deze: mocht ik ook bij de laagste horen, dan weet ik wel wat.
Het is alleen niet iets vernederends en/of met sex. Is dat erg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor, fantatisch idee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iets doen dat de mensen die het laagst staan onderling bepalen wiens uitdaging 'wint'? Dat alle uitdagingen beginnen met 15 punten, en dat iedereen dan met ++ of -- punten en met een deugdelijke motivatie aan kan geven welke uitdaging volgens hem/haar goed slecht is?
Of wordt het dan te moeilijk denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop