oeeeeeeeee CATFIGHT!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:16 schreef Day het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver------>Versabommie, Ice_rulez, Gert, APK
Versabommie--->M-en-A
Demins --->
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend--->
M-en-A--->
ChantalC---> Day
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
En dat maakt 3. Bovendien wil ik nou wel eens weten of ze echt zo'n bitch is! Dan kan ze vanaf morgenavond bewijzen!
Heeft iemand de ring al gevuld met vanillevla?quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:16 schreef versabommie het volgende:
oeeeeeeeee CATFIGHT!!!!!!!!!!!!
ATTENTIE!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heeft iemand de ring al gevuld met vanillevla?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
HIER VOLGT EEN MEDEDELING!
![]()
Bommie mag niet kijken...
EINDE MEDEDELING
So what?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:27 schreef versabommie het volgende:
Bommie heeft er schijt aan wat wel mag en wat niet!
dus ik ga gewoon toekijken. Zo nu hop dat vlabad inquote:
Zo vraag je dat niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:32 schreef versabommie het volgende:
dus ik ga gewoon toekijken. Zo nu hop dat vlabad in![]()
Doe niet zo verwend, nest!quote:
deze is geleend!quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:52 schreef cuall het volgende:
Mijn stem gaat naar Versabommie, omdat hij een creatieve geest heeft, en zich overal uit kan draaien.
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver------>Versabommie, Ice_rulez, Gert, APK
Versabommie--->M-en-A, Cuall
Demins --->ChantalC
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend---> pinball, PH52
M-en-A--->
ChantalC---> Day
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
Coos --->
Ik ga voor Bommie, die heeft véél in zijn mars
![]()
[neus omhoog mode]quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:35 schreef versabommie het volgende:
Doe niet zo verwend, nest!
stem gewoon op d'r, dat zal haar leren!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef demins het volgende:
[..]
Omhoog? Let eens op mijn middelvinger!![]()
Noem je dat een middelvinger? De leuter van Roel is nog groter!quote:
Ik mis bb5kijker. Die zou nu weer eens die cap van Roel´s kleine pikkie moeten posten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef ChantalC het volgende:
Noem je dat een middelvinger? De leuter van Roel is nog groter!![]()
Misschien kunnen we iets doen dat de mensen die het laagst staan onderling bepalen wiens uitdaging 'wint'? Dat alle uitdagingen beginnen met 15 punten, en dat iedereen dan met ++ of -- punten en met een deugdelijke motivatie aan kan geven welke uitdaging volgens hem/haar goed slecht is?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef Gert het volgende:
Maar de mensen die als laagste eindigen, hebben dus tussen 22:00 en 22:30 de tijd om een opdracht met elkaar te verzinnen?
Dat wordt weer een teringzooitje dus.![]()
Bij deze: mocht ik ook bij de laagste horen, dan weet ik wel wat.
Het is alleen niet iets vernederends en/of met sex. Is dat erg?![]()
Nee hoor, fantatisch idee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iets doen dat de mensen die het laagst staan onderling bepalen wiens uitdaging 'wint'? Dat alle uitdagingen beginnen met 15 punten, en dat iedereen dan met ++ of -- punten en met een deugdelijke motivatie aan kan geven welke uitdaging volgens hem/haar goed slecht is?
Of wordt het dan te moeilijk denk je?
Zeur niet... zeikdoos...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:07 schreef Pinball het volgende:
Kijk, nou zou ik dus meteen al als wraak jouw eerstvolgende uitdaging -- kunnen geven, met als motivatie: Gert zeikt mijn übergoeie plannen ook altijd af.
Ik zie potentie.
Oh la la... Groot genoeg voor jouw muizenaarsje, aanbedene!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Noem je dat een middelvinger? De leuter van Roel is nog groter!![]()
Dream on! Duhhhhhhhhhhhhhh (handgebaar)quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef demins het volgende:
Oh la la... Groot genoeg voor jouw muizenaarsje, aanbedene!![]()
HANDGEBAAR! HANDGEBAAR! HANDGEBAAR!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dream on! Duhhhhhhhhhhhhhh (handgebaar)
Ik wel, kan ik er wat aan doen dat jij altijd zo snel met je handjes begint te wapperen... Jij lijkt verdomme Lieske wel... Grow up!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef demins het volgende:
Kun je eigenlijk wel begrijpend lezen, verafgoodde?
En dit is nu al minstens de vierde ondertitel met Bitch erin!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef ChantalC het volgende:
Wat weet je dat goed... Jij zit zeker 's avonds stiekem met de make-up doos van de buurvrouw te spelen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:38 schreef demins het volgende:
Make up your mind, Bitch!!!![]()
En daar heb je geen make up doosje voor nodig, lieverd!
Kom maar op, jij database-nazi!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:07 schreef Pinball het volgende:
Kijk, nou zou ik dus meteen al als wraak jouw eerstvolgende uitdaging -- kunnen geven, met als motivatie: Gert zeikt mijn übergoeie plannen ook altijd af.
Het wordt echt niks met jou, he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat weet je dat goed... Jij zit zeker 's avonds stiekem met de make-up doos van de buurvrouw te spelen?![]()
Sorry hier stopt het bij mij... Had je nog wat leuks te vertellen trouwens?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:55 schreef demins het volgende:
[..]
Het wordt echt niks met jou, he?Dit is dom, dwangmatig pseudoreageren. Lees eerst toch eens rustig de hele tekst door, la...
Had je maar tot het einde door moeten lezen, bewierookte!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sorry hier stopt het bij mij... Had je nog wat leuks te vertellen trouwens?![]()
Ik ga je voortaan Lieske noemen, Lieske... Je gelooft ook alles he? Naief....quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef demins het volgende:
Had je maar tot het einde door moeten lezen, bewierookte!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ga je voortaan Lieske noemen, Lieske... Je geloofd ook alles he? Naief....![]()
Zeik niet, zeurdoos.quote:
Dat zeg je alleen maar om mij een plezier te doen!quote:
Zucht... Af en toe wordt ik zo moe van je he!quote:
Zijn jullie nou nog steeds bezigquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:44 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om mij een plezier te doen!![]()
Ze houdt van me!!!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zucht... Af en toe wordt ik zo moe van je he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |