Mag dat wel van lofbeerquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
Ik ga lekker slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neem je rollator mee om te knuffelen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
Ik ga lekker slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ja wacht ff ben bezigquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Zet dat er dan effe bij in de OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi, dan ga ik ook op jou stemmen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef lovebear het volgende:
wil morgen heel graag meedoen maar red de deadline tijd van 9 uur niet
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef lovebear het volgende:
Op dinsdag 6 december 2005 @ 00:12 schreef Ice_rulez:
Dit is echt wat voor de Lieskes, achterover op je 50 punten blijven zitten.
verliest ze gelijk 10 punten die idi amin-wanabee!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik ook op jou stemmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verschuiven we de tijd wil best de uitdaging aan hoorquote:
Kunnen wij toch niets aan doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef lovebear het volgende:
Cool toch. De volgende dag nog even een schriftelijk debat er overheen en we zijn d'r binnen no time kwijt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
verliest ze gelijk 10 punten die idi amin-wanabee!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kunnen wij toch niets aan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je tenminste nu al zeker, dat je als je thuis komt 10 punten kwijt bent.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doet eens gek!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
maar ik moet dus niets doen nu?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou euh wie verzinnen de opdrachten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Cool toch. De volgende dag nog even een schriftelijk debat er overheen en we zijn d'r binnen no time kwijt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je naam achter beavertje zetten!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
maar ik moet dus niets doen nu?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als iedereen op Plofbeer stemt mogen de overige deelnemers de opdracht bedenken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou euh wie verzinnen de opdrachten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor de tip, ik vertrouw jou hierin volledig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je naam achter beavertje zetten!
zou ze een parkeermeter baas kunnen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Als iedereen op Plofbeer stemt mogen de overige deelnemers de opdracht bedenken. [afbeelding]
zet ff gert achter lafbeaver, pik!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geneen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver-Versabommie-Ice_rulez-Gert-APK
Versabommie
Demins
Jappie
mebuurfrouw.
APK
Pinball
Cuall
Snaptnix
Day
Gert
PC eend
M-en-A
ChantalC
Maurisico ..
PH52
KRIBBET
Teamlead
Ice_rulez
Pijpenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
zou ze een parkeermeter baas kunnen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop