Ik wed dat Gert zich hier voorlopig niet meer laat zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gert geeft de einduitslag hij heeft de opdracht verzonnen
Dus afwachten
* nagel bijten
Verstoor het spel nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef demins het volgende:
Als ik iets kan doen moeten jullie het zeggen, he...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De opdracht doen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef demins het volgende:
Als ik iets kan doen moeten jullie het zeggen, he...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zijn al wat fotos geplaats Gert moet t zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik er al punten bij gekregen?
Bommie heb je gewonnen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verwacht de opdracht niet voor morgenochtend!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
De opdracht doen bijvoorbeeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flikker toch op, ze komt met een wijf aan! EEN WIJF!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk was het een negerin van Lofbeâh, maar misschien was het wel een travo, dus we keuren hem goed!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cheers!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk was het een negerin van Lofbeâh, maar misschien was het wel een travo, dus we keuren hem goed!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cheers!
[afbeelding]
KRUIP IN ZIJN HOL ZEG!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tnxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah....eindelijk...de eerste tekenen van een goed gezelschapsspel dienen zich aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
KRUIP IN ZIJN HOL ZEG!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en neem een fucking krant mee!
Omda Gertje dat blondje op haar knietjes wil hebben!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:50 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waarom heb ík geen punten gekregenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
Lovebier 55
Bolus, Demins, PC Eend 40
De Rest: 50
Gaat lekker!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
't is maar een spelletje hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flikker toch op, ze komt met een wijf aan! EEN WIJF!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik post een zuivere hattrick verdomme!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb veel; spellen meegemaakt maar deze is toch wel het kutste!
HOERENSPEL!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wed dat Gert deze week nog gekloven wor door lafbeaver!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan gebruik je ook nog 1 van mijn pics in die natnekposting van jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat je geen opdracht moest doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:50 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waarom heb ík geen punten gekregenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nix ervan, keiharde ernst! Ik laat me niet op bier afbluffen door een mokkel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
't is maar een spelletje hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BLUF BLUF BLUFquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix ervan, keiharde ernst! Ik laat me niet op bier afbluffen door een mokkel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop