nu gaan we een rondedansje maken?quote:
IDD:"De persoon die de uitdaging verliest, verliest 10 punten. De winnaar krijgt er 5 punten bijgeschreven."quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Wel vreemd, je verliest 10 punten om er 5 te kunnen winnen.
Ik geloof dat ik ook maar een lotto en toto ga organiseren.
Ja doei, ga je hondje commanderen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:08 schreef lovebear het volgende:
Jullie moeten nu jullie naam achter de gene zetten van wie je vin dat diegene aan een uitdaging aan gaat
Ik heb jullie altijd al ratten gevonden!quote:
HEAR HEAR!quote:
Dit is echt wat voor de Lieskes, achterover op je 50 punten blijven zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
IDD:"De persoon die de uitdaging verliest, verliest 10 punten. De winnaar krijgt er 5 punten bijgeschreven."
Klopt echt geen hele reet van. Als ik een risico moet gaan nemen omdat allemaal josti's op me stemmen om mij kunstjes te laten doen dan kan ik slechts 5 winnen maar het dubbele verliezen..
Slaat nergens op!gedronken, beaver?
Biologieles deel 1025-B(ommie)quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb jullie altijd al ratten gevonden!![]()
![]()
Beaver gedraagt zich inene als de Dido van het spelquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dit is echt wat voor de Lieskes, achterover zitten en op je 50 punten blijven zitten.
Ik had het niet over die foto hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Biologieles deel 1025-B(ommie)![]()
Dit zijn MUISJES![]()
Kunnen ze samen badderen in bedquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
Ok, ik wed dat Naad zichzelf weer gaat vingeren op Dido!
Voor 50 punten!
Waarom vindt je dat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beaver gedraagt zich inene als de Dido van het spel![]()
"wie? ikkuh? nee dat meen je niet? Echt waar? Vind je dat van me? "![]()
Zo licht is het niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is niet een ver[licht moeten hoor![]()
Is het nou moeten of niet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zet dat er dan effe bij in de OP.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |