abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32854012
Roel maakt 'iets'... geen idee wat.

pi_32854060
pi_32854092
'tigste' keer dat Roel naar de wc gaat....... kleine blaas

pi_32854138
Roel gaat zijn tanden maar eens poetsen.

Ondertussen wordt buiten het vuur toch wel erg klein........

pi_32854141
Hopelijk is hij op tijd met deze verse blokken....

pi_32854153
Gelukkig heeft Roel het vuur weer goed opgestookt en maakt Joost wakker

Die vervolgens doodleuk met de deur open gaat plassen en zijn zender om houdt zodat we allemaal getuige zijn van de geluiden

En maakt vervolgens Ing wakker

pi_32854163
Overdracht van de vuurkorf opdracht

Joost vind het een 'wrede' opdracht [in de populaire zin van het woord] 'Cool' en 'relaxt' zijn weer de veel gehoorde woorden.

Roel [de schat] heeft zelfs al peukie's voor Ing gedraaid

pi_32854169
Roel is nu ook lekker naar zijn nest en Joost gooit zijn eerste blok op het vuur en steekt zowat Ing in de fik...

Ze babbelen over dat Rob dit ook een hele leuke opdracht had gevonden. En ook Menno en Ralph komen nog even 'langs'.

[Ik ga ook maar 's slapen ]
pi_32854611
Joost vertelt uitgebreid over zijn ontgroening:

Joost moest tijdens zijn ontgroening in een badkuip gaan liggen met slachtafval waar mensen in hadden gepist.
Urenlang moest hij in een rij staan met een in sambal gedoopte tampon in zijn mond staan.
Door deze kwellingen werd er juist géén band geschapen, maar ging iedereen aan zichzelf denken.
Het duurde twee weken dag en nacht.

Als je lid bent, mag je daar niets over vertellen. Je moet dat zweren.

Ze sliepen in een soort stal, buiten Nijmegen.

"Je voelt je zo kut" Ze konden soms maar 10 minuten slapen.
Niemand lachtte. Er was wel de drive om door te gaan, om lid te worden. Veel mensen trokken het niet. Ook mensen na een week hielden er mee op.
Eten was het allerergst. Ze moesten zelf koken.
De ontgroeningscomissie kreeg van een cateringbedrijf te eten. Als zij klaar waren, kregen ze 10 minuten te eten. Ze moesten allemaal op de grond zitten en toekijken. Je wordt altijd afgesnauwd en uitgelachen. Het was een soort overlevingstijd.

Joost vond het belachelijk dat je die twee weken moet doorstaan om naar een soort "kroeg" te gaan, en naar een bal te mogen.

Bij het lid worden kreeg hij geen applaus.

Hij was op slot toen.
Toen hij lid werd, dacht hij dat het leuk zou worden. Als nulde jaars werden ze gebruikt als voetveeg. Bij kenningsmakingsavonden op de kroeg moesten ze "kikkeren" en een debiel liedje zingen. Een half uur moesten ze kikkeren. Iedereen was dronken. De tweede jaars waren helemaal gefrustreerd. Ook de vrouwen deden hard mee. Op een heel vervelende manier.
Als de bel ging, moesten ze weer terug. Onder het roepen van "Jaarband, Jaarband".

Ingrid moet bijna kotsen van walging zegt ze.

De tweede keer werden ze bekogeld en vernederd met eten. De sessie met vernederingen duurde drie keer een half uur.

Joost keek een keer in de spiegel en vroeg zich af wat hij aan het doen was.

Ingrid stelt Joost voor om een stuk in de HP/detijd te schrijven.

Ingrid vindt het typhusballen en vindt het "Schande, schande, schande."
Over vrouwen wordt zéér discriminerend gesproken.

Het heeft Joost allemaal geschokt, en voor een deel kapot gemaakt.

Voor die mensen is dat hun wereldje, en niks meer, dat stoorde Joost.
Ingrid legt de paralel met Hitler.
Joost zegt dat alles wel vrijwillig gebeurt.

In het leger heeft zoiets een functie zegt Joost, dat is totaal anders.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_32854675
Joost is weggegaan toen hij erachter kwam dat hij zichzelf niet was.

"Iedereen was daar een beetje hetzelfde." Zoals hij echt was, werd niet gewaardeerd. Voor hem klopte het niet en wilde hij weg.

Hij heeft een brief gemaakt, hij moest zwaar oprotten en moest ook zijn huis en het dispuut uit.
Binnen een week was hij weg.

Het verhaal maakt zwaar indruk op Ingrid en is totaal vol walging.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_32854698
Ingrid zegt ook dat mensen zich aan het afzonderen zijn zoals Lieske, met haar eigen taaltje, daarmee creeërt ze haar eigen wereldje.

Joost geeft aan dat het voor hem juist een verrijking is, andere mensen en andere culturen te leren kennen. Ingrid beaamt het en heeft ook veel allochtone vrienden gehad.
pi_32856567
Dido zegt dat ze ergens bang is datze daar haar gedrag nu Roel kwijt raakt ( door het negeren)
pi_32857899
Didio zegt eerst "Ik denk dat ik donderdag naar huis ga"
Jathalie zegt dat ze dat niet denkt....
Daarna zegt Dido : "Ik ga donderdag naar huis".
Ze verbetert het snel : "Ik denk dat ik donderdag naar huis ga."

dinsdag 6 december 2005 @ 13:36:43 #39
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32861081
Dido en Nathalie hebben de hele morgen samen voor het vuur gezorgd en wat gekletst.
De stemming veranderde totaal toen Roel uit zijn bed kwam en bij hen ging zitten.
Hij begon meteen af te geven op Lieske.
Hij had het vreselijk gevonden om 7 uur samen met Lieske voor het vuur te moeten zorgen. Hij vond haar zeer negatief en ze had ook het een en ander gevraagd over Linda. Dat vond hij niet passen. Vooral Dido hangt aan zijn lippen en betrekt alles op haarzelf.
Ze besluiten om de teams om te gooien: Dido met Roel, Joost met Nathalie en Ingrid met Lieske.
Ook IRob en Ingrid krijgen nog een veeg uit de pan.
Rob omdat hij had gezegd dat hij de weekopdracht wel had kunnen halen , terwijl hij nog geen naam kon onthouden volgens Nathalie en van Ingrid verwachtten ze dat die hen wel nodig zal hebben als Lieske donderdag vertrekt.

Het roddelen gaat nog even door vooral gevoed door Roel die ook nog even verteld dat de twee, Ingrid en Lieske helemaal niet leuk praten over Dido en Nathalie.
Dido kijkt hem met grote verontwaardigde ogen aan. En zij zegt dat ze niet met hen gaat praten: "Zij heeft daar geen zin meer in, echt geen zin meer in. Klaar".
eurobilltracker.com
pi_32864067
15:34: Opeens komt het liedje "Always Look On The Bright Side" uit de speakers. En iedereen wordt vrolijk
pi_32864342
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:38:27 #42
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32867237
Speelkaarten-mysterie.

Tijdens het sporten laat Lieske tegen Ingrid ontvallen dat zij achter het mysterie van de speelkaarten is gekomen.
Zij vertelt dan dat zij er vannacht achter is gekomen dat Roel in ruil voorhet romantische uurtje met Dido in de jacuzzi de speelkaarten aan BB heeft moeten geven.
Ingrid reageert meteen zeer aandachtig maar ook Nathalie heeft iets opgevangen en vraagt meteen wat er aan de hand is.
Lieske antwoordt dat zij iets te weten is gekomen maar dat zij het niet wil vertellen omdat dan misschien een geheime missie mislukt. Na het BB-huis zal ze het wel vertellen.

Als later Ingrid en Lieske samen in de badkamer zijn om zich om te kleden voor de jacuzzi, praten zij er samen over en Ingrid laat duidelijk blijken dat zij zoiets nooit zou doen. "Niet zoiets afpakken waar de hele groep zoveel plezier aan heeft".
Helaas voor Lieske zit Nathalie op de toilet en luistert dit gesprek af. Zij komt naar binnen en vraagt welk mysterie het was. Lieske staat even te hakkelen, zij wil het niet echt vertellen maar Nathalie raadt het al: "Oh, het gaat over de speelkaarten, zeker?
Ondertussen ruikt ook Joost dat er wat ontrafeld wordt en komt er ook bij.

Lieske zegt echter dat zij het niet 100% zeker weet en dat zij er daarom maar beter niet over kunnen praten. Zij heeft het alleen maar geraden en weet het niet zeker.
Ingrid belooft er Roel niet over aan te spreken.

Zij gaan de jacuzzi in en later komt ook Joost (met muts) bij hen zitten.
eurobilltracker.com
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:51:55 #43
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32872372
Joost is naar de DBK geroepen.
Daar werd hem gevraagd waarom hij een pleister op zijn neus doet terwijl de pukkel er onder kleiner is.
Ook werd hem gezegd dat hij in huis geen pet op mag.
De gel voor zijn haar krijgt hij voorlopig niet.
Hij kreeg als dilemma: kiezen tussen een hele boel eten, zoals mash-mallows, worstjes en sausjes voor bij het vuur of 2 pakjes shag.
Hij had natuurlijk voor het eten gekozen.......Dido was hier erg verontwaardig over. Zij kon niet geloeven dat Joost voor het eten had gekozen .
Gelukkig gaf Nathalie Joost gelijk.
eurobilltracker.com
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:53:33 #44
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32872418
Lieske komt uit de DBK met de gitaar voor Roel. Hij mag die een half uur hebben.
Zij heeft geen dilemma's gekregen maar gewoon een gezellig gesprekje.
Zemoest deze tijdnog maar leuk maken, was haar gezegd.
eurobilltracker.com
pi_32872481

Joost en Ingrid genieten van het vuur en de gitaarmuziek.

[ Bericht 51% gewijzigd door M-en-A op 06-12-2005 21:04:39 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:57:10 #46
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32872512
Ook Roel was naar de DBK geweest.
Hem werd het dilemma gegeven : De pot of Dido?
Hij wilde dan wel meer parameters hebben zoals, Dido voor altijd...
Toen was gezegd: Dan Dido met de pot en jij Dido...dan wilde hij wel.

Aan Joost was ook gevraagd: Hoelang denk je te blijven?
Joost: Tot het eind.
BB; Houd je van kerstbomen?

Lieske zegt nu net dat de einddatum 22 december wordt. Zij heeft dat van BB te horen gekregen.
eurobilltracker.com
pi_32874338
Lieske "Ik kom binnen en de eerste vraag is "Zo Lieske, wie gaan we vandaag eens pesten?""
Waarop Lieske haar duimen uit steekt en roept "ROELLLL!"
Roel lacht dan letterlijk "Ha ha ha ha ha" als een boer met kiespijn.

En Lieske lacht dan ontwapenend lief naar Roel "Ah, joh...!" en steekt haar hand uit.
Roel pakt die hand en lacht wat natuurlijker.

---

Het lijkt erop dat Lieske en Ingrid een peptalk hebben gehad.
Joost is helemaal niet blij met hoe zijn gesprek verlopen is.
pi_32877445
Er wordt geschreeuwd en gezongen buiten het hek. Ingrid is oke, ole ole!! Ingrid wordt helemaal vrolijk en danst en zingt mee.
Oh oh Den Haag en vanachter het hek zingen ze mee. Ook zijn er ballen over het hek gegooid waarop staat dat de ouders van Lieske trots op haar zijn.
Joost blert er doorheen: Joost is oke ole ole...
Zo te horen komen de mensen aan het hek alleen voor Ingrid en Lieske en ze blijven zingen. Ing en Lieske, zusjes the best
Dido: wat zeiden ze nou Roel en Dido? Nee zegt Ingrid heb jou naam niet gehoord.
Big Brother roept om dat ze de ballen in moeten leveren.

cap van ForeverBleu

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperMOM op 06-12-2005 23:38:50 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:24:14 #49
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32877453
oeps

[ Bericht 94% gewijzigd door keizerpinguin op 06-12-2005 23:26:07 (dubbel gepost) ]
Born this way
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:34:36 #50
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32877829
De bewoners zijn naar binnen gegaan, behalve Lieske en Ing die zitten samen in het bubbelbad
Born this way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')