Aaaah een kikkerquote:Op donderdag 19 april 2007 18:50 schreef Stinosss het volgende:
[[url=http://img74.imageshack.us/img74/4151/stijndj8.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mede mogelijk gemaakt door een leuke tutorial op internet.
[[url=http://img74.imageshack.us/img74/3205/dropitzv3.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog een fotowsjopsel.
AARGH dat logo van de 1e zit teveel op de linkerkant geplakt en dat is met de test van de 2e ook zo. Erg storend.quote:Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
In verband met het sluiten van Design open ik hem hier maar, als deze hier niet goed staan en in fotografie hoort mijn excuses hiervoor.
Dezelfde insteek als de topics in Design
Vorige delen:
Deel 1
Deel 2
Wat werkjes van mij de afgelopen tijd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen vertrouwen in mijn eigen werk meer, sinds ik afgewezen ben voor de kunstacademiequote:
WdkA, grafisch ontwerpenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
Welke academie?
Te hippe kleding. Ik zie het zo al aan je kleurgebruik.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:17 schreef Blivox het volgende:
[..]
WdkA, grafisch ontwerpen
het stomme is dat ze totaal géén reden opgeven waarom ze je niet willen aannemen.
Ik ga zaterdag naar open dag, maar ga meer voor advertising kijken denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:17 schreef Blivox het volgende:
[..]
WdkA, grafisch ontwerpen
het stomme is dat ze totaal géén reden opgeven waarom ze je niet willen aannemen.
Waarom staan er chinese tekens bij?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar open dag, maar ga meer voor advertising kijken denk ik.
[afbeelding]
Troost je, je kunt je nu onder de groten der aarde scharen, zoals Adolf Hitler.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:11 schreef Blivox het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen vertrouwen in mijn eigen werk meer, sinds ik afgewezen ben voor de kunstacademie.
Jij kunt het weten heh.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Troost je, je kunt je nu onder de groten der aarde scharen, zoals Adolf Hitler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |