Ik las iets over ¤ 50.000 voor dido als ze opdondertquote:
En zo is hetquote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan best, ze gaan laag over in Aalsmeer.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
bew
Niks schokkend gebeurd zo te lezen.
wbquote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
bew
intiemer, niet kleffer.quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef farceman het volgende:
ziet dido nu echt niet in dat ze veel kleffer is met naat dan met roel?!! en is niemand dat met me eens?
quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
bew
quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef farceman het volgende:
ziet dido nu echt niet in dat ze veel kleffer is met naat dan met roel?!! en is niemand dat met me eens?
Ik hoor het ja... echt heel luchtig zo te horen... beter dat dat geforceerde met haar-wiens-naam-niet-genoemd-mag-wordenquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, alleen is er nu een leuk gesprek bezig tussen lieske en roel.
Een hele verademing na al die weken van nominatie gelul.
gelukkig gaat ze er zich niet meer druk om maken...dus KLAAR!quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef melke het volgende:
Wat een schok voor Nathalie en Dido! Ingrid wil geen moeite meer doen op de band met hun beter te maken... Lieskes geintjes zijn te bot.. God god god, geen tegenspraak voor de dames
Maar het gaat dus blijkbaar toch wéér over de mensen daar. Nooit eens over studie/werk/familie/vrienden/hobby's, noem maar op.quote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, alleen is er nu een leuk gesprek bezig tussen lieske en roel.
Een hele verademing na al die weken van nominatie gelul.
Heeft Ingrid het zo gezegd dan,ze kwam toch alleen voor Lieske op vanmiddag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef melke het volgende:
Wat een schok voor Nathalie en Dido! Ingrid wil geen moeite meer doen op de band met hun beter te maken... Lieskes geintjes zijn te bot.. God god god, geen tegenspraak voor de dames
Hej Rob, welkom op FOK!quote:Op maandag 5 december 2005 23:32 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
gelukkig gaat ze er zich niet meer druk om maken...dus KLAAR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |