Het lijkt er wel op.quote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef Bartoli het volgende:
is dido alweer gaan maffen?
Ik bedoelde natuurlijk tegen Dido aanliggenquote:
Oooo... ik snap het al.quote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk tegen Dido aanliggen![]()
Ja, dat idee had ik ook al.quote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Roel onbewust ook al een punt achter de relatie gezet. Hij zat laatst een uur denkend in de jacuzzi. Hij zal het niet leuk vinden, maar laat niet met zich fucken denk ik.
Dat was een afleidingstruuk om dit topic te kunnen openen... en mij niet 4 topics op een rij te gunnenquote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk tegen Dido aanliggen![]()
Bocaj, jij ging slapen![]()
![]()
Dag jongeman. Beetje netjes hier houden hè. Anders ga ik een ban aanvragen. Als ik de juiste knopjes kan vinden tenminste.quote:
Belachelijk.quote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Roel... hoe oud zijn je ouders?
Roel: Al sla je me dood.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dag jongeman. Beetje netjes hier houden hè. Anders ga ik een ban aanvragen. Als ik de juiste knopjes kan vinden tenminste.
Ik zal de goede zeden in acht nemen, mevrouw.quote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dag jongeman. Beetje netjes hier houden hè. Anders ga ik een ban aanvragen. Als ik de juiste knopjes kan vinden tenminste.
Zo leuk was het anders niet. En wie ben jij nou weer. Bong, wat is dat voor een naam?quote:
Dido laat hem gewoon al sinds donderdag bungelen. Daar heeft hij in die jacuzzi-nacht vast over nagedacht. Nu wordt ie zelfs vrij expliciet op afstand gehouden. In feite wordt ie een beetje gedumpt.quote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
ik heb het idee dat Roel er wel mee zit ondanks dat hij het niet expleciet laat merken nu
Roel en Lieske hebben boeiend gesprek hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo leuk was het anders niet. En wie ben jij nou weer. Bong, wat is dat voor een naam?![]()
Dat is goed om te horen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zal de goede zeden in acht nemen, mevrouw.
Uw dochter gedraagt zich overigens voorbééldig hier.
Wat?!?! Wicked, je hebt een maand huisarrest!!quote:psst Wicked, gaan we nog "tegen elkaar aanliggen" strakkies?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |