Meer dat hij slowchats enzo niet zo boeiend vindt en dat we hier soms van die rare gesprekken hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, JIJ hebt gezegd dat hij dat heeft gezegd.![]()
![]()
!
streep mij maar door hoor, wo.avond / A'dam gaat niet lukken....quote:
Oh, dan zul je dat wel op je gebruikelijk "subtiele" wijze hebben verteld aan ons.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Meer dat hij slowchats enzo niet zo boeiend vindt en dat we hier soms van die rare gesprekken hebben
Ok, ik zocht nog een leuke quote voor de SHO-Awards, hierbij dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, dan zul je dat wel op je gebruikelijk “subtiele” wijze hebben verteld aan ons. :’) Iets in de trant van “HW kotst op jullie en smeert zijn smegma uit over jullie slowchat!![]()
rrrrrr!1!11!11!” oid.
Geil!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, ik zocht nog een leuke quote voor de SHO-Awards, hierbij dus![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef babette21 het volgende:
over quote's gesproken... ik moest van 't weekend nog denken aan "kurkentrekkers zijn tof"
dit nadat bij de mijne 't ene armpje is afgebroken... drama ten top, dat begrijp je
ik heb sindsdien enkel in het zwart gelopen en "waarheen leidt de weg" gedraaid.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:49 schreef Zhenar het volgende:Wat een KUT weekend zul je gehad hebben!
![]()
Zo... wreed...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb sindsdien enkel in het zwart gelopen en "waarheen leidt de weg" gedraaid.....
en het ergste is: je verdriet verdrinken kán niet, want - precies: de kurkentrekker is stuk![]()
![]()
de reacties ook: "koop gewoon een nieuwe"quote:
Ik was laatst in de Bijenkorf, daar wilde zo’n demonisch vrouwtje mij een of ander freaky buisvormig onding aansmeren...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
de reacties ook: "koop gewoon een nieuwe"
alsof zo'n prachtvoorwerp zomaar te vervangen is!!!!!![]()
Áls ik kom, moet ik minimaal om half twaalf weer in de trein zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, die heb ik ook wel
Maar goed, hij zei al dat hij mee zou gaan![]()
Hij moet wel volgende dag werken, maar het zal toch niet tot diep in de nacht duren aangezien er mensen terug moeten en de stad toch niet tot laat open is op woensdag.
Da moe we lukke toc?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Áls ik kom, moet ik minimaal om half twaalf weer in de trein zitten..
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Áls ik kom, moet ik minimaal om half twaalf weer in de trein zitten..
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
oh en wij hebben nooit sneeuw gehad hier......
Ah, dommagequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't gehad, ga opruimen en pleiten................................
oh en wij hebben nooit sneeuw gehad hier......
Uhuh, foto's gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
MissBliss, weet jij hoe Copycat eruit ziet????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |