Sven was toch ook nog misschien?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:12 schreef Dizer het volgende:
Mee:
Zhenar
MissBliss
Dizer
Svensational
Tom_Tom-
Misschien
Babette
Peeer... kom je ook?
's Avonds was wel mijn plan ja. Ik zal HW vragen of hij de dag erna vrij kan nemen, want hij moet ook gewoon werken de dag ernaquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:27 schreef Zhenar het volgende:
PS: ik kan dus niet die woensdag overdag, hè? Ben pas vanaf circa 18 uur beschikbaar. Maar dat was toch ook het plan?
Tom played je zo weg bij HW met zijn looksquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
en hij wil me vast niet alleen laten met jullie schorriemorrie.
Neuhquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tom played je zo weg bij HW met zijn looks![]()
Dat heb ik soms. Maar dan sluit ik al mijn browsers en open ik er weer eentje. En datquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neuh![]()
Hebben jullie trouwens ook dat heel veel smileys niet laden? En het fotoboek openen is al helemaal onmogelijk
Wat een suflul ben je dan ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Duiveltja het volgende:
whehehe http://video.google.com/videoplay?docid=4845715794200371561
Doe gezond, eet een kiwi!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
Had iemand nog Spuiten en slikken gezien?
Ik denk dat we daar lang op kunnen wachtenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind wel dat HeatWave alleen meemag als hij een keer een (tof) ShowChat topic open.![]()
Reservesleutel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Anyway: hij móet mee, want ik slaap bij hem![]()
Jaaa, die heb ik ook welquote:
Leuk dat 'ie meegaat!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, die heb ik ook wel
Maar goed, hij zei al dat hij mee zou gaan![]()
Hij moet wel volgende dag werken, maar het zal toch niet tot diep in de nacht duren aangezien er mensen terug moeten en de stad toch niet tot laat open is op woensdag.
Dan is het goed!quote:
Zegt de mevrouw die niet eens zelf komtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Laatste wat we tenslotte willen is dat je afhankelijk bent van HW's komen en gaan.
Dan nóg voel ik met jullie mee... in gedachten ben ik bij julliequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Zegt de mevrouw die niet eens zelf komt
Heeft hij dat gezegd?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leuk dat 'ie meegaat!![]()
Kan hij meteen uitleggen waarom er volgens hem alleen "rare mensen" in ShowChat komen![]()
![]()
!
ALSOF DAT NIET VOOR HEEL FOK GELDT!?!?!?!?!
![]()
![]()
Nou, JIJ hebt gezegd dat hij dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd?
Hey, maar IK kom ook in ShowChat![]()
Waarom kom jij niet?quote:
Omdat ik tussen kerst en oudjaar waarschijnlijk op vakantie benquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet?En moeten we jouw afwezigheid opvatten als een teken dat je de huidige deelnemerslijst weinig boeiend vindt? :’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |