Jij hebt weekend OVquote:Op maandag 5 december 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan is mijn OV niet geldig. Maar ik heb geld
Dat ligt aan mijn financiële situatie tegen die tijd. Opzich is de datum perfect.quote:
28 december is vakantie. Dan is mijn OV niet geldig want ik heb week OV. Mensen die weekend OV hebben, die is dan wel geldigquote:
Studiefinanciering is dan allang al gestort. Dus geld zatquote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn financiële situatie tegen die tijd. Opzich is de datum perfect.
Ja hallo!?quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn financiële situatie tegen die tijd. Opzich is de datum perfect.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
28 december is vakantie. Dan is mijn OV niet geldig want ik heb week OV. Mensen die weekend OV hebben, die is dan we geldig
NIet dus. Want in de Kerstvakantie is zijn OV niet geldig geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo!?We hebben het al op woensdag gezet zodat je gratis kunt reizen!
!
Oh.. okquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]. Week OV is geldig van 16 augustus tot 16 juli
.
Wel man, dat zijn ze altijd al geweestquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIet dus. Want in de Kerstvakantie is zijn OV niet geldig geloof ikToch?
Het is laat... mijn foutquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel man, dat zijn ze altijd al geweest!
Alleen op feestdagen, toch? * zoekt oude OVquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIet dus. Want in de Kerstvakantie is zijn OV niet geldig geloof ikToch?
Als ik PI's regelmatig gebruikte, had ik eenquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
Hee, mensen, chill. Ik zeg toch niet af..
Maar de 28ste dus?quote:
quote:
Ik doe het zelf wel weer.quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als ik PI's regelmatig gebruikte, had ik eengedaan hoor.
![]()
Ik vind het prima! Maar dan moeten ik het morgen dus 100% zeker weten. Want dan neem ik die dag als vrije dag van de week. Want ik moet 5 dagen werken. Ik heb recht op 1 vrije dag door de weeks en als ik dat morgen al kan doorgeven, is dat erg mooiquote:
quote:
Ik wil wel toezeggen dat ik er dan bij ben hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het prima! Maar dan moeten ik het morgen dus 100% zeker weten. Want dan neem ik die dag als vrije dag van de week. Want ik moet 5 dagen werken. Ik heb recht op 1 vrije dag door de weeks en als ik dat morgen al kan doorgeven, is dat erg mooi
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |