Nou ja, het is niet dat ik je een trut vind hoor, anders had ik je wel voor die 'John uit ER'-Award genomineerd.. Je bent gewoon degene aan wie ik me het meest aan kan ergeren hier. Maar goed, iedereen heeft wel zo iemand lijkt mequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef Airelle het volgende:
Ondanks je onaardige nominatie voor de Hans Kraaij Junior Award wilde ik even zeggen dat dat topic wat je heb genomineerd echt helemaal grappig is, was het alweer helemaal vergeten.
Like duh.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef Airelle het volgende:
X-men?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet dat ik je een trut vind hoor, anders had ik je wel voor die 'John uit ER'-Award genomineerd.. Je bent gewoon degene aan wie ik me het meest aan kan ergeren hier. Maar goed, iedereen heeft wel zo iemand lijkt me
Nou ja, als het over politiek gaat ofzo, of over tennisquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar
hoe
kun
je
je
nou
ergeren
aan
Airelle????!?!?!?!?
![]()
![]()
Ja maar ik strooi ook metquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als het over politiek gaat ofzo, of over tennis
Maar goed, dat heeft zij waarschijnlijk ook als ik over sex begin of metbegin te strooien.
Misschien houdt ze dan stiekem ook wel van mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar ik strooi ook meten
en Airelle houdt wel van mij! Vind ik.
Nou heel stiekem dan. Maar ik blijf gewoon over politiek en tennis pratenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien houdt ze dan stiekem ook wel van mij
Nou ja, god, het is toch allemaal een beetje nep? Ik bedoel: ik ken er vrij weinig van jullie in het echt dus is het sowieso raar om te zeggen wie ik het leukst of stomst vind. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten persoonlijk
Stem op mij!!!
Dat kan, maar zet er dan voor het gemak ook even bij wat je eerder had gestemd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef Airelle het volgende:
Kan ik mijn stem nog veranderen?. Ik heb het net nog een keer gelezen
.
Oh primaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan, maar zet er dan voor het gemak ook even bij wat je eerder had gestemd.
Kan ik die deleten uit mijn optellijstje.
Hoezo "twijfel"?!?!?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:18 schreef MissBliss het volgende:Jim Carey Award – Grappigste user - Twijfel, twijfel maar toch Zhenar
quote:
Dat wist ik jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou heel stiekem dan. Maar ik blijf gewoon over politiek en tennis praten.
Maar ik doelde helemaal niet hierop, ik wilde zeggen dat ik dat geweldige topic waar we elkaar gingen nadoen helemaal vergeten was.
Kan ik mijn stem nog veranderen?. Ik heb het net nog een keer gelezen
.
Omdat ik Bupa ook grappig vind, maar niet zeuren want ik heb toch opquote:
Same herequote:Voor de rest: bedankt!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
![]()
Sowieso is iemand "haten" op een forum nogal triest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wist ik ja
Ik wou alleen zeggen dat ik je niet haat ofzo
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sowieso is iemand "haten" op een forum nogal triest./ Het is maar internet, you know.
.
Ja maar net als prog's als BB en Idols is het lekkere juist de haat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sowieso is iemand "haten" op een forum nogal triest./ Het is maar internet, you know.
.
Ja, eentje over internethaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef digispeed het volgende:
is er nog een leuke discussie gaande ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |