abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33788032
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 02:28 schreef i-spy24 het volgende:
Eeeeh niet helemaal waar. Met het serienummer kunnen ze niet zien wat de aankoopdatum is. Hooguit of hij niet gestolen is en de orginele eigenaar... vaak als een Mac - iPods/Powerbooks etc...- wordt aangekocht dan worden de gegevens van de koper opgeslagen in de database van de betreffende reseller danwel Applestore. Dit in het geval van als er iets mis is en er contact e.d. moet worden opgenomen
Er stond bij "Ik ga akkoord met de voorwaarde dat ik 37.00 betaal mits ik het defecte onderdeel niet binnen 10 dagen terugstuur", toen ik een extra setje oordopjes wilde bestellen.. Hoe doen jullie dit dan?
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_33788310
als ik oordopjes bestel zit er meestal een begeleidende brief bij waarin staat dat je de ouder bij het klein chemisch afval moet gooien
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 7 januari 2006 @ 03:27:22 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33789959
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Er stond bij "Ik ga akkoord met de voorwaarde dat ik 37.00 betaal mits ik het defecte onderdeel niet binnen 10 dagen terugstuur", toen ik een extra setje oordopjes wilde bestellen.. Hoe doen jullie dit dan?
Je moet de normale, niet de inner ear.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_33790710
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je moet de normale, niet de inner ear.
Oke thnx straks maar ff proberen
Net vanaf 5 voor 3 topgear afleveringen zitten kijken, batterij is na 2 uur en 25 minuten bijna helemaal leeg.. Had korter verwacht

nu maar s gaan slapen..
pi_33803900
Ik heb sinds vorige week een iPod photo 20GB en ben op zoek naar een hoesje. Wat raden jullie me aan/hebben jullie zelf?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_33803999
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb sinds vorige week een iPod photo 20GB en ben op zoek naar een hoesje. Wat raden jullie me aan/hebben jullie zelf?
Een Ipod sok
pi_33805323
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Geen, een iPod is het mooiste zonder hoesje je koopt een iPod toch ook wel een beetje om het design... toch?
pi_33807024
Ja, maar ben een btje bang voor beschadigingen...
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_33807932
Mooi spul hoor die iPods, maar met de accessoires wordt je wel genaaid.

Ik heb een dock om mijn iPod op de stereo aan te sluiten. Ik wil hem echter ook via de dock opladen. Ik een adapter gekocht, zit er weer geen kabeltje bij om de dock met die adapter te verbinden! Moet ik de usb kabel waar ik normaal de iPod met de PC mee verbindt gebruiken of een tweede kopen!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Games zaterdag 7 januari 2006 @ 19:35:58 #235
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33808180
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:09 schreef Remzz het volgende:

[..]

Geen, een iPod is het mooiste zonder hoesje je koopt een iPod toch ook wel een beetje om het design... toch?
Ja maar mensen vinden die krasjes op de iPod niet zo leuk..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_33828062
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi spul hoor die iPods, maar met de accessoires wordt je wel genaaid.

Ik heb een dock om mijn iPod op de stereo aan te sluiten. Ik wil hem echter ook via de dock opladen. Ik een adapter gekocht, zit er weer geen kabeltje bij om de dock met die adapter te verbinden! Moet ik de usb kabel waar ik normaal de iPod met de PC mee verbindt gebruiken of een tweede kopen!
geldverspilling man!
koop gewoon een kabeltje bij je lokale electro-dealer en sluit em aan op de aux van je stereo
moeilijke gedoe met dat dock, is mij te duur
  zondag 8 januari 2006 @ 14:52:03 #237
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_33831879
weet iemand trouwens waar je zwarte accesoires voor je ipod video kan kopen?
dus remote enzo....
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  zondag 8 januari 2006 @ 15:01:59 #238
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33832229
Die zijn, van Apple in elk geval, niet verkrijgbaar.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33844614
Mijn iPod doet helemaal niks meer . Heb m een weekje niet gebruikt en volgens mij is de batterij helemaal leeg. Heb m geprobeerd te resetten, op netstroom aangesloten en op de pc aangesloten, maar niets werkt. Iemand een idee wat er mis is?
pi_33845047
Lock aan/uit gedaan? Menu en middelste knopje ingedrukt? Aangesloten en weer ontkoppeld? Gewoon deze dingen een paar keer proberen, het gebeurt bijna iedereen wel dat zijn iPod een keer dood is.
pi_33845241
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Remzz het volgende:
Lock aan/uit gedaan? Menu en middelste knopje ingedrukt? Aangesloten en weer ontkoppeld? Gewoon deze dingen een paar keer proberen, het gebeurt bijna iedereen wel dat zijn iPod een keer dood is.
Heb ik allemaal al gedaan. Zal het nog maar een keertje proberen.
pi_33852594
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

hold?
Ook als de iPos op hold staat, dat is nou juist het irritante eraan ...
  maandag 9 januari 2006 @ 01:47:38 #243
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_33855060
vraagje: ik kan dus geen divx draaien, maar wel quicktime bestanden? hoe converteer ik die?

ik wil er namelijk graag 1 kopen maar dan eigenlijk om films te kijken. En als ik geen divx kan draaien, heeft het helemaal geen nut...
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
pi_33855194
Hoe de FUCK zet je hem uit als ie voor de eerste keer in mijn leven gecrasht is? Ben echt compleet iPod n00b maar ik dacht zo moeilijk kan zo'n ding niet zijn, alle andere technische dingen weet ik ook wel raad mee, moet zo'n dingetje ook makkie zijn. NIET DUS. Ding reageert nergens op en ik kan de off button niet eens vinden.

Moet ik nou de manual gebruiken ? Ja ik ben suf en kansloos ja ik weet het, maar ik baal er van dat ik em de eerste keer aan doe, aansluit en gelijk crasht. Echt geweldig, gaat ie nu dus de hele nacht aan staan, hoezo zonde van de batterij, en ik heb de handleiding nu niet in de buurt.... sheesh wat stom. Is dit nu mijn fout of ligt het toch aan de iPod?

Edit: Tis die nieuwe iPod die filmpjes af kan spelen enzo, van 30GB. Plus het lampje blijft branden, er moet wel iets goed fouts aan de hand zijn...?

Weet het al, select knop en Menu ingedrukt houden, reset ie, klaar is kees... Jammer dat Apple dingetjes ook kunnen crashen.

[ Bericht 8% gewijzigd door =HellFire= op 09-01-2006 02:36:17 ]
  maandag 9 januari 2006 @ 12:38:31 #245
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_33862144
ik ga vanavond mijn ipod video halen. koop hem over van iemand die'm in zijn kerst pakket heeft gekregen. ik wil alleen ff checken of ie het doet. zit er standaard al een demo muziekje of filmpje op de ipod?
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_33866008
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef DarkChylde het volgende:
ik ga vanavond mijn ipod video halen. koop hem over van iemand die'm in zijn kerst pakket heeft gekregen. ik wil alleen ff checken of ie het doet. zit er standaard al een demo muziekje of filmpje op de ipod?
volgens mij geen filmpje en ook geen nr's, weet niet meer..

Ik ben wel blij met mn ipod video, alleen mn docenten vind het niet echt leuk
pi_33874883
Okee, nog een vraagje. Ik heb alles gedaan wat de tutorial zegt wat betreft converteren van een .mov naar iPod formaat (320x440 right?). Ik heb Quicktime Pro weten te vinden, heb Pirates 2 quicktime trailer weten te downen en die is dus geconverteerd naar iPod formaat, duurde eventjes maar dan heb je ook wat, toch? Niet dus. Ik kon hem wel mooi op de laptop zetten maar om een of andere manier krijg ik alleen maar geluid en GEEN beeld, toch wel handig bij iPod Video right?

Wie kan mij helpen?
pi_33876796
Ik heb een set sokken gekocht voor m'n iPod
psst: [TK] iPod sokken animo check
pi_33877881
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:55 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe de FUCK zet je hem uit als ie voor de eerste keer in mijn leven gecrasht is? Ben echt compleet iPod n00b maar ik dacht zo moeilijk kan zo'n ding niet zijn, alle andere technische dingen weet ik ook wel raad mee, moet zo'n dingetje ook makkie zijn. NIET DUS. Ding reageert nergens op en ik kan de off button niet eens vinden.

Moet ik nou de manual gebruiken ? Ja ik ben suf en kansloos ja ik weet het, maar ik baal er van dat ik em de eerste keer aan doe, aansluit en gelijk crasht. Echt geweldig, gaat ie nu dus de hele nacht aan staan, hoezo zonde van de batterij, en ik heb de handleiding nu niet in de buurt.... sheesh wat stom. Is dit nu mijn fout of ligt het toch aan de iPod?

Edit: Tis die nieuwe iPod die filmpjes af kan spelen enzo, van 30GB. Plus het lampje blijft branden, er moet wel iets goed fouts aan de hand zijn...?

Weet het al, select knop en Menu ingedrukt houden, reset ie, klaar is kees... Jammer dat Apple dingetjes ook kunnen crashen.
had ik ook .
ik werd er helemaal gek van
pi_33877928
ps ik heb mijn inivisibleshield skin erop geplakt en er zitten vet veel bubbeltjes in maar liever dat dan dat stomme witte iPod hoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')