Er stond bij "Ik ga akkoord met de voorwaarde dat ik 37.00 betaal mits ik het defecte onderdeel niet binnen 10 dagen terugstuur", toen ik een extra setje oordopjes wilde bestellen.. Hoe doen jullie dit dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:28 schreef i-spy24 het volgende:
Eeeeh niet helemaal waar. Met het serienummer kunnen ze niet zien wat de aankoopdatum is. Hooguit of hij niet gestolen is en de orginele eigenaar... vaak als een Mac - iPods/Powerbooks etc...- wordt aangekocht dan worden de gegevens van de koper opgeslagen in de database van de betreffende reseller danwel Applestore. Dit in het geval van als er iets mis is en er contact e.d. moet worden opgenomen
Je moet de normale, niet de inner ear.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Er stond bij "Ik ga akkoord met de voorwaarde dat ik 37.00 betaal mits ik het defecte onderdeel niet binnen 10 dagen terugstuur", toen ik een extra setje oordopjes wilde bestellen.. Hoe doen jullie dit dan?
Oke thnx straks maar ff proberenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet de normale, niet de inner ear.
Een Ipod sokquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb sinds vorige week een iPod photo 20GB en ben op zoek naar een hoesje. Wat raden jullie me aan/hebben jullie zelf?
Geen, een iPod is het mooiste zonder hoesje je koopt een iPod toch ook wel een beetje om het design... toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb sinds vorige week een iPod photo 20GB en ben op zoek naar een hoesje. Wat raden jullie me aan/hebben jullie zelf?
Ja maar mensen vinden die krasjes op de iPod niet zo leuk..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Geen, een iPod is het mooiste zonder hoesje je koopt een iPod toch ook wel een beetje om het design... toch?
geldverspilling man!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi spul hoor die iPods, maar met de accessoires wordt je wel genaaid.
Ik heb een dock om mijn iPod op de stereo aan te sluiten. Ik wil hem echter ook via de dock opladen. Ik een adapter gekocht, zit er weer geen kabeltje bij om de dock met die adapter te verbinden!Moet ik de usb kabel waar ik normaal de iPod met de PC mee verbindt gebruiken of een tweede kopen!
Heb ik allemaal al gedaan. Zal het nog maar een keertje proberen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Remzz het volgende:
Lock aan/uit gedaan? Menu en middelste knopje ingedrukt? Aangesloten en weer ontkoppeld? Gewoon deze dingen een paar keer proberen, het gebeurt bijna iedereen wel dat zijn iPod een keer dood is.
volgens mij geen filmpje en ook geen nr's, weet niet meer..quote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef DarkChylde het volgende:
ik ga vanavond mijn ipod video halen. koop hem over van iemand die'm in zijn kerst pakket heeft gekregen. ik wil alleen ff checken of ie het doet. zit er standaard al een demo muziekje of filmpje op de ipod?
had ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 01:55 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe de FUCK zet je hem uit als ie voor de eerste keer in mijn leven gecrasht is? Ben echt compleet iPod n00b maar ik dacht zo moeilijk kan zo'n ding niet zijn, alle andere technische dingen weet ik ook wel raad mee, moet zo'n dingetje ook makkie zijn. NIET DUS. Ding reageert nergens op en ik kan de off button niet eens vinden.
Moet ik nou de manual gebruiken ? Ja ik ben suf en kansloos ja ik weet het, maar ik baal er van dat ik em de eerste keer aan doe, aansluit en gelijk crasht.Echt geweldig, gaat ie nu dus de hele nacht aan staan, hoezo zonde van de batterij, en ik heb de handleiding nu niet in de buurt.... sheesh wat stom. Is dit nu mijn fout of ligt het toch aan de iPod?
Edit: Tis die nieuwe iPod die filmpjes af kan spelen enzo, van 30GB. Plus het lampje blijft branden, er moet wel iets goed fouts aan de hand zijn...?
Weet het al, select knop en Menu ingedrukt houden, reset ie, klaar is kees... Jammer dat Apple dingetjes ook kunnen crashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |