Waarom zou Dido iets te kiezen moeten hebben? Zij zit op de bank en Roel een keer niet. Dido heeft ook al geld verdiend met een opdracht. Nóg een opdracht zou niet eerlijk zijn en al helemaal niet als ze een ander ermee moet naaien.quote:Op maandag 5 december 2005 20:35 schreef farceman het volgende:
weet bijna zeker dat ze tussen roel en naat moest kiezen, daar heeft ze zelf ook al paar keer over gehad= lot tarten toen zei dat ze voor naat zou kiezen
Maar dat is BB a.k.a Hummie en dus de inconsequente consequentiequote:Op maandag 5 december 2005 20:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Waarom zou Dido iets te kiezen moeten hebben? Zij zit op de bank en Roel een keer niet. Dido heeft ook al geld verdiend met een opdracht. Nóg een opdracht zou niet eerlijk zijn en al helemaal niet als ze een ander ermee moet naaien.
Lijkt me wel té plotseling, er zit meer achter maar dat weten we op zn vroegst morgenavond om 19:31:15quote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef melke het volgende:
Is het dan toch heimwee bij Dido?
Hey Bong WBquote:Op maandag 5 december 2005 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dat is BB a.k.a Hummie en dus de inconsequente consequentie
BEW!btw!
Ik mag het hopenquote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef melke het volgende:
Is het dan toch heimwee bij Dido?
Als ik haar zo zie met haar briefjes van thuis etc...zou het me niet verbazen als ze de kans krijgt tegen betaling het huis vrijwillig te verlaten samen met nog iemand. Komende donderdag dus.quote:Op maandag 5 december 2005 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dat is BB a.k.a Hummie en dus de inconsequente consequentie
BEW!btw!
* BONG4002 geeft je een hele dikke knufquote:
Het zou allemaal kunnen, er zijn zoveel scenarios denkbaar dat het gissen blijftquote:Op maandag 5 december 2005 20:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als ik haar zo zie met haar briefjes van thuis etc...zou het me niet verbazen als ze de kans krijgt tegen betaling het huis vrijwillig te verlaten samen met nog iemand. Komende donderdag dus.
Nathalie zegt nu ook tegen Roel dat het er op lijkt dat Dido een zwaar dilemma heeft voorgelegd gekregen. "Dido is er met d'r kop ábsoluut niet bij." Ze denken aan een oprotpremie. "Maar ze kan er toch niets over zeggen, dus laat 'r maar even."quote:Op maandag 5 december 2005 20:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als ik haar zo zie met haar briefjes van thuis etc...zou het me niet verbazen als ze de kans krijgt tegen betaling het huis vrijwillig te verlaten samen met nog iemand. Komende donderdag dus.
Roel is gewoon rustig hoorquote:Op maandag 5 december 2005 20:52 schreef melke het volgende:
Roel over de zeik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |