HET IS NIET VERZONNENquote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef AstroStart het volgende:
Leuk verzinverhaal
En is het niet verzonnen, dan ben je sexueel aangerand.
Tjah, vertel dat verhaal maar eens aan je vrienden.quote:
hey hij was een arts....quote:Op maandag 5 december 2005 19:46 schreef Marruk het volgende:
Whehehe, wat een sukkel ben je![]()
Een vent aan je ballen laten zitten![]()
Hier heb ik een speciaal aparaat voor. Bukt u maar even voorover.quote:Op maandag 5 december 2005 19:49 schreef longinus het volgende:
Wees blij dat hij niet je prostaat nakeek
studentarts is anders dan een arts student in opleidingquote:Op maandag 5 december 2005 19:49 schreef Marruk het volgende:
[..]
studentarts![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ga je dat aan je moeder uitleggen?![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 19:49 schreef longinus het volgende:
Wees blij dat hij niet je prostaat nakeek
wie ik?quote:Op maandag 5 december 2005 20:00 schreef davako het volgende:
welke opleiding eigenlijk??
KU Leuven ...Belgiëquote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef Rapaille het volgende:
welke uni was dit in hemelsnaam?
quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeeeezus... heb hebt gewoon een gast aan je ballen laten zitten
mja ik laat liever iemand voor een seconde aan me ballen voelen dan met teelbalkanker rondlopenquote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef pillenboer het volgende:
maar je had toch kunnen weigeren....? Als iets mij niet zou bevallen bij zo'n onderzoek dan taai ik af.
Bij vrouwen gebeurd het ook hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 20:04 schreef LostFormat het volgende:
Welk nut heeft zo'n onderzoek nou weer? Laat ze je lekker zelf bepalen wanneer je wil weten of je wel of niet kanker aan je ballen hebt..
Wat, kanker aan de ballen? Ik wil niet weten met wat voor vrouwen jij omgaatquote:
Als je blij bent dat je het gedaan hebt, waarom klaag je dan nog?quote:Op maandag 5 december 2005 20:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
mja ik laat liever iemand voor een seconde aan me ballen voelen dan met teelbalkanker rondlopen
quote:Op maandag 5 december 2005 22:33 schreef milkingmonkey het volgende:
Whehe, kut moet morgen naar huisarts (serieus)
![]()
Omdat het geen lekkere doc-chick was maar een kerelquote:Op maandag 5 december 2005 21:08 schreef 0 het volgende:
[..]
Als je blij bent dat je het gedaan hebt, waarom klaag je dan nog?
jij gaat mij niet wijsmaken dat dat onderzoek verplicht was ; er stond gewoon een verborgen camera mee te draaien om te kijken wie er allemaal in zouden trappen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:37 schreef Relneger18 het volgende:
Krijg ik een brief van de universiteit dat ze een medisch onderzoek gaan houden onder alle 1e jaars studenten en het was dus best belangrijk. Dus ze hadden voor mij al een afspraak gemaakt.Mja ik moest dus de data meenemen van alle inentingen enzo in mijn leven. Ik verwachtte dus dat ze gewoon een aantal vraagjes gingen vragen. Dus, ik was aan de beurt. Gaat mevrouw vragen wie mijn huisarts was en blabla, zei ze even later we gaan even meten hoe lang je bent, 176cm..ok is goed. Ik zo "hehe eindelijk klaar, nu naar huis"....niet dus..mevrouwtje liet ff weten dat ik zo door een studentenarts geroepen word. En ik dacht , mja het zal niets voorstellen.
Maarjah wordt ik eindelijk onderzocht door die arts, mijn bmi, ademhaling enzovoorts testen en hij liet me ook ff weten dat ik een tetanusprik nodig had...kvond het niet erg maar kwas al aardig geirriteerd...dus ik uitkleden, en hij boorde die naald er zo in..voelde ik niets van natuurlijk. Maarja ik zo hehe eindelijk klaar. Begon hij te zeggen "Jah uw resultaten zijn heel goed en u bent gezond, maar ik wil u even nakijken op eventuele symptomen van teelbalkanker, omdat het zeer gevaarlijk is en vooral onder jonge mannen voorkomt."
Ik dacht : is het nou...bedoelt hij nu echt...je gaat me toch niet vertellen....![]()
![]()
En ja hoor, doe uw onderbroek maar ff omlaag, begon hij er aan te voelen alsof het een zakje knikkers waren en begon naar "eventuele erwten" te zoeken , in mijn achterhoofd dacht ik....wat doe je, don't touch my talala
!!!
En het was geeneens een wijf![]()
[EDIT] De TT moet zijn 1e jaars studenten sorry niet stunten
onzin ; je hebt in je jeugd ook meerdere keren moeten verschijnen bij de GGD om indaling van je ballen te laten controleren.quote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Omdat het geen lekkere doc-chick was maar een kerel![]()
En tis de eerste keer in mijn leven dat een kerel aan me ballen zit..
Er bestaan ook geen vrouwelijke artsenquote:Op maandag 5 december 2005 23:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
onzin ; je hebt in je jeugd ook meerdere keren moeten verschijnen bij de GGD om indaling van je ballen te laten controleren.
nee bij mij echt niet hoor, vroeger vroeg een MEVROUW of mijn balletjes in mijn buik zaten of niet, en ik zei gewoon "neeeeeee" en zei hield daarna d'r smoel.quote:Op maandag 5 december 2005 23:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
onzin ; je hebt in je jeugd ook meerdere keren moeten verschijnen bij de GGD om indaling van je ballen te laten controleren.
jah hij had handschoenen aan, niet dat mijn ballen smerig zijn ofzo, khad dezelfde dag nog gedouched. En ik geef liever toestemming dan gaan lopen huilen met teelbalkanker, want face it, wie van jullie gaat nou vrijwillig zijn ballen laten onderzoeken?niemand, juist ja, zelf ik niet, ik had dit niet verwacht, maar liever een keer dit onderzoek dan kanker. Want bij teelbalkanker spelen ze de hele tijd met je dikke super sups en dat is iets minder prettig dan er 1 keer ff aan voelen ter preventie.quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Tarak het volgende:
Had 'ie wel handschoenen aan? Dat zijn artsen verplicht namelijk.
Overigens had ik gewoon "nee" gezegd. Het is jouw lichaam, en je maakt zelf uit wie er aan zitten. Ook een arts moet oppleuren als je niet wilt dat 'ie aan je zit. Zonder toestemming van jou, is een arts net zo goed een aanrander.
Het werd toentertijd aan mijn moeder gevraagd, die zei dat alles goed zat.quote:Op maandag 5 december 2005 23:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2005 19:37 schreef Relneger18 het volgende:
Krijg ik een brief van de universiteit
Maarjah wordt ik
Dat kwam ook al bij mij op...quote:Op maandag 5 december 2005 19:54 schreef Rieuwert het volgende:
Waarom zeg je dan ook niet gewoon nee?
Inderdaad een beetje ongebruikelijk... Zou het gewoon een verkapt "dokter wil aan je ballen zitten iest zijn?quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef MouseOver het volgende:
Tja, echt erg kan ik het niet noemen, maar wel een beetje ongebruikelijk..
maak je niet zo druk, denk om je hart.. als die het niet meer doet heb je er ook niets meer aan wanneer het DAAR nog gezond isquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:09 schreef Ramon73 het volgende:
Auwhoer hee, wat een kinderachtige reacties (voor het grootste deel dan). Wacht maar totdat je DAAR echt iets krijgt, dan kan het hele ziekenhuis aan je prakkie zitten.
Van leuke jonge verpleegsters tot artsen die je vader konden zijn. En het is nog voor je eigen bestwil ook.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:13 schreef sr_firewire het volgende:
Stiekem vond je het kei lekker !
Je sloot je ogen toen hij aan je pikkie zat en fantaseerde dat dat lekkere mokkel van 2 huizen verder aan je pik ging zuigen.... Toen opende je je ogen, het was die smerige puisterige rotkop van een studentenarts, die je keihard in zijn oog spoot.
Sorry, maar je bent nu officieel homo.
Ook een optie. Eén klein nadeel, zonder medisch onderzoek mag je geen examens afleggenquote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Tarak het volgende:
Had 'ie wel handschoenen aan? Dat zijn artsen verplicht namelijk.
Overigens had ik gewoon "nee" gezegd.
[..]
Grappige opmerkingen, zoals?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:04 schreef Doderok het volgende:
Gedurende dat deel van het onderzoek heeft ze geen seconde haar mond gehouden. Of dat was om een ongemakkelijke stilte dan wel grappige opmerkingen van mijn kant te vermijden weet ik niet.
Haha, geniaal, alsof je door 1 keer te voelen voor altijd gevrijwaard bent van teelbalkanker. Neen, meneer, regelmatig blijven checken.quote:Op maandag 5 december 2005 23:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
jah hij had handschoenen aan, niet dat mijn ballen smerig zijn ofzo, khad dezelfde dag nog gedouched. En ik geef liever toestemming dan gaan lopen huilen met teelbalkanker, want face it, wie van jullie gaat nou vrijwillig zijn ballen laten onderzoeken?niemand, juist ja, zelf ik niet, ik had dit niet verwacht, maar liever een keer dit onderzoek dan kanker. Want bij teelbalkanker spelen ze de hele tijd met je dikke super sups en dat is iets minder prettig dan er 1 keer ff aan voelen ter preventie.
en trouwens....als ik heaumeax was had ik allang een erectie![]()
Ik denk niet dat TS na één keer voelen met handschoenen een groot risico op venerale ziektes heeft gelopen hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef Repeat het volgende:
wees blij dat ze niet zo'n ding in je blasbuis geramd hebben:
[afbeelding]
vernederingquote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeeeezus... heb hebt gewoon een gast aan je ballen laten zitten
weet niet wat voor idioot dat verzonnen heeft, maar dat heeft geen enkele rechtsgrond.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:04 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ook een optie. Eén klein nadeel, zonder medisch onderzoek mag je geen examens afleggen![]()
ze kon d'r mond niet dichthouden? wat is daar verkeerd aan?quote:Heb het ook nog meegemaakt, maar bij mij was het wel een vrouw. Zat ze al tastend een uitleg te geven over de linker teelbal die lager hangt en waar je spataders op kan krijgen...
Gedurende dat deel van het onderzoek heeft ze geen seconde haar mond gehouden. Of dat was om een ongemakkelijke stilte dan wel grappige opmerkingen van mijn kant te vermijden weet ik niet.
Uitgaande van jouw avatar ga ik er van uit dat je een welbedeeld top-expert bent als het aan komt op testikelsquote:Op maandag 5 december 2005 19:52 schreef davako het volgende:
[..]
Hier heb ik een speciaal aparaat voor. Bukt u maar even voorover.
Had je niet kunnen vragen of die een was handje kon gebruiken met wat sop erop?
Dan had de ballenwasser meteen je ballen kunnen wassen.
Dan was het toch nog ergens goed voor geweest.
Ik zou een wijf uberhaupt weigeren. Ik wil een mannelijke arts.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:04 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ook een optie. Eén klein nadeel, zonder medisch onderzoek mag je geen examens afleggen![]()
Heb het ook nog meegemaakt, maar bij mij was het wel een vrouw. Zat ze al tastend een uitleg te geven over de linker teelbal die lager hangt en waar je spataders op kan krijgen...
Waarom zijn ze verplicht? Ik neem aan dat de er ook in de Belgische grondwet iets is opgenomen over de integriteit van het lichaam? Ook artsen mogen die niet schenden zonder toestemming, zware ongelukken e.d. nagelaten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:47 schreef Iksje het volgende:
jezus, wat een geleuter over een klein medisch onderzoek...
Dat ze je dàt niet verteld hebben toen je je in België kwam inschrijven aan de universiteit...![]()
Men doet die onderzoeken dus ook in de lagere school, 3x in de middelbare schooltijd, en 1x op de universiteit (het uitgebreidst, ok).
Uhm..quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef Jossos het volgende:
-Baarmoederhalskanker; Hier heb ik een heel speciaal hulpmiddel voor in mijn broek.
kerelquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Tarak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben jij dit TS?
Je controleert zeker ook de prostaten van mannen met datzelfde hulpmiddel ofniet dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef Jossos het volgende:
[..]
-Baarmoederhalskanker; Hier heb ik een heel speciaal hulpmiddel voor in mijn broek.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Tarak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben jij dit TS?
Mijn dank is groot. Je hebt ervoor gezorgd dat dit de laatste keer was dat ik in dit topic keek!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Tarak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben jij dit TS?
Ff balletjes voelenquote:Op maandag 5 december 2005 19:37 schreef Relneger18 het volgende:
Krijg ik een brief van de universiteit dat ze een medisch onderzoek gaan houden onder alle 1e jaars studenten en het was dus best belangrijk. Dus ze hadden voor mij al een afspraak gemaakt.Mja ik moest dus de data meenemen van alle inentingen enzo in mijn leven. Ik verwachtte dus dat ze gewoon een aantal vraagjes gingen vragen. Dus, ik was aan de beurt. Gaat mevrouw vragen wie mijn huisarts was en blabla, zei ze even later we gaan even meten hoe lang je bent, 176cm..ok is goed. Ik zo "hehe eindelijk klaar, nu naar huis"....niet dus..mevrouwtje liet ff weten dat ik zo door een studentenarts geroepen word. En ik dacht , mja het zal niets voorstellen.
Maarjah word ik eindelijk onderzocht door die arts, mijn bmi, ademhaling enzovoorts testen en hij liet me ook ff weten dat ik een tetanusprik nodig had...kvond het niet erg maar kwas al aardig geirriteerd...dus ik uitkleden, en hij boorde die naald er zo in..voelde ik niets van natuurlijk. Maarja ik zo hehe eindelijk klaar. Begon hij te zeggen "Jah uw resultaten zijn heel goed en u bent gezond, maar ik wil u even nakijken op eventuele symptomen van teelbalkanker, omdat het zeer gevaarlijk is en vooral onder jonge mannen voorkomt."
Ik dacht : is het nou...bedoelt hij nu echt...je gaat me toch niet vertellen....![]()
![]()
En ja hoor, doe uw onderbroek maar ff omlaag, begon hij er aan te voelen alsof het een zakje knikkers waren en begon naar "eventuele erwten" te zoeken , in mijn achterhoofd dacht ik....wat doe je, don't touch my talala
!!!
En het was geeneens een wijf![]()
[EDIT] De TT moet zijn 1e jaars studenten sorry niet stunten
Whahahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Tarak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben jij dit TS?
Hmz.... erg opvallend hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Tarak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben jij dit TS?
Ik heb gehoord dat die kleine onderzoeken ook gebruikt worden om statistieken bij te houden, voor tabellen van gemiddelden. En om toe te kijken op de volksgezondheid waarschijnlijk (dat klinkt zo vreselijk Belgisch). Een officiële reden voor deze verplichting ken ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:24 schreef Tarak het volgende:
[..]
Waarom zijn ze verplicht? Ik neem aan dat de er ook in de Belgische grondwet iets is opgenomen over de integriteit van het lichaam? Ook artsen mogen die niet schenden zonder toestemming, zware ongelukken e.d. nagelaten.
Dat heb je goed begrepenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:34 schreef Iksje het volgende:
[..]
maar ik heb begrepen dat het niet de bedoeling is hier serieus te antwoorden...
Wilde men in nederland geen controle op besnijdenis voor meisjes van een bepaalde etnische afkomst? Verplichte vaccinaties kan je trouwens ook als schending van die integriteit zien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:24 schreef Tarak het volgende:
[..]
Waarom zijn ze verplicht? Ik neem aan dat de er ook in de Belgische grondwet iets is opgenomen over de integriteit van het lichaam? Ook artsen mogen die niet schenden zonder toestemming, zware ongelukken e.d. nagelaten.
UItermate merkwaardig dat het om een verplichting gaat. Leuk dat de overheid waakt over het welzijn van haar inwoners, toch ben ik van mening dat dit ten koste gaat van de vrijheid van het individu. Dat een werkgever het aanbiedt als dienst, lijkt me prima, de verplichting om mee te werken niet. Wat gebeurt er als je weigert, terwijl er ook geen klachten of directe redenen zijn die enig onderzoek rechtvaardigen.?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:34 schreef Iksje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die kleine onderzoeken ook gebruikt worden om statistieken bij te houden, voor tabellen van gemiddelden. En om toe te kijken op de volksgezondheid waarschijnlijk (dat klinkt zo vreselijk Belgisch). Een officiële reden voor deze verplichting ken ik niet.
Maarreh, een schending van de integriteit van het lichaam zou ik die onderzoeken absoluut niet durven noemen!
Voor werkenden vond ik het volgende: medisch onderzoek
maar ik heb begrepen dat het niet de bedoeling is hier serieus te antwoorden...
Welke vaccinaties zijn verplicht? In Nederland mag je die weigeren namelijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:41 schreef Doderok het volgende:
[..]
Wilde men in nederland geen controle op besnijdenis voor meisjes van een bepaalde etnische afkomst? Verplichte vaccinaties kan je trouwens ook als schending van die integriteit zien.
Inderdaad, ik masturbeer altijd exact om 22:40 uur, en dat zo'n zeven dagen per week. Met m'n andere hand, weet ik dan toch nog een bericht op FOK! te posten!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:33 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hmz.... erg opvallend hoor
22:40 en jij post deze shit....
Was je je af aan het trekken ofzo, en moet je da perse met ons delen ? Hoop dat het lekker voor je was![]()
![]()
![]()
![]()
het is een momentopnamequote:Op maandag 5 december 2005 20:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
mja ik laat liever iemand voor een seconde aan me ballen voelen dan met teelbalkanker rondlopen
Ik heb mijn ogen moeten laten testen omdat ik op het werk achter een PC zit. Misschien redeneert men dat door de verplichting ook werknemers die niet durven klagen tegen hun werkgever op deze manier beschermd worden? Dacht ook dat onderwijzers regelmatig hun longen moeten laten checken, omwille van verhoogt risico op tuberculose, maar dat kan ook iets uit vroegere tijden zijn...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Tarak het volgende:
[..]
UItermate merkwaardig dat het om een verplichting gaat. Leuk dat de overheid waakt over het welzijn van haar inwoners, toch ben ik van mening dat dit ten koste gaat van de vrijheid van het individu. Dat een werkgever het aanbiedt als dienst, lijkt me prima, de verplichting om mee te werken niet. Wat gebeurt er als je weigert, terwijl er ook geen klachten of directe redenen zijn die enig onderzoek rechtvaardigen.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |