Krijg ik een brief van de universiteit dat ze een medisch onderzoek gaan houden onder alle 1e jaars studenten en het was dus best belangrijk. Dus ze hadden voor mij al een afspraak gemaakt.Mja ik moest dus de data meenemen van alle inentingen enzo in mijn leven. Ik verwachtte dus dat ze gewoon een aantal vraagjes gingen vragen. Dus, ik was aan de beurt. Gaat mevrouw vragen wie mijn huisarts was en blabla, zei ze even later we gaan even meten hoe lang je bent, 176cm..ok is goed. Ik zo "hehe eindelijk klaar, nu naar huis"....niet dus..mevrouwtje liet ff weten dat ik zo door een studentenarts geroepen word. En ik dacht , mja het zal niets voorstellen.
Maarjah word ik eindelijk onderzocht door die arts, mijn bmi, ademhaling enzovoorts testen en hij liet me ook ff weten dat ik een tetanusprik nodig had...kvond het niet erg maar kwas al aardig geirriteerd...dus ik uitkleden, en hij boorde die naald er zo in..voelde ik niets van natuurlijk. Maarja ik zo hehe eindelijk klaar
![]()
. Begon hij te zeggen "Jah uw resultaten zijn heel goed en u bent gezond, maar ik wil u even
nakijken op eventuele symptomen van
teelbalkanker, omdat het zeer gevaarlijk is en vooral onder jonge mannen voorkomt."
Ik dacht : is het nou...bedoelt hij nu echt...je gaat me toch niet vertellen....
En ja hoor, doe uw onderbroek maar ff omlaag
![]()
, begon hij er aan te voelen alsof het een zakje knikkers waren en begon naar "eventuele erwten" te zoeken , in mijn achterhoofd dacht ik....wat doe je, don't touch my talala
![]()
!!!
En het was geeneens een wijf
[EDIT] De TT moet zijn 1e jaars studenten sorry niet stunten
[ Bericht 1% gewijzigd door Relneger18 op 06-12-2005 00:18:19 ]