Ja, een hele tijd geleden werd er al geroepen dat ze nakent zou gaan! Had iets te maken met dat Katja vs Bridget-gedoe geloof ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:48 schreef DeVinger het volgende:
Eerste keer?
Ja dit is hetzelfde, ze zou alleen gaan als er een bepaald bedrag op tafel zou komen (voor de puppies)quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ja, een hele tijd geleden werd er al geroepen dat ze nakent zou gaan! Had iets te maken met dat Katja vs Bridget-gedoe geloof ik.
Oh ok, en dat is er nu dus wel?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja dit is hetzelfde, ze zou alleen gaan als er een bepaald bedrag op tafel zou komen (voor de puppies)
Wsl wel aangezien de pics een tijdje terug al genomen zijnquote:
Ik heb er eentje gezien, die was alvast uitgelekt!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wsl wel aangezien de pics een tijdje terug al genomen zijn
Ja ik ook, die foto was zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:03 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gezien, die was alvast uitgelekt!
Die ziet er zeker goed uit.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou mensen waar blijven de comments? Nederlands grootste mokkel forum staan ze al op hoor....
Ik vindt ze best aardig... Khou alleen niet zo van Silicone tieten dus das wel jammer...
Maar de "vinger foto"is wel aardig moek zeggen......................................
Ja echt goeie vingers! She is a hand modelquote:
Bezit van de zaak is het einde van het vermaakquote:Op donderdag 20 april 2006 14:41 schreef DeVinger het volgende:
Hier hebben we dan maanden op gewachtValt het ineens tegen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |