Controle is prima, maar voor 500 gaat ie de deur echt niet uit. Maar tnx voor de kick.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:53 schreef uglyduckling het volgende:
Tja. Ik bied 500, maar dan wordt-ie wel gecontroleerd door een bona fide pianostemmer (onze kosten).
Hij is mooi wit. Hij blinkt. blink blingquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wanneer is een piano mooi? Waar moet ik naar kijken.
doe jezelf een plezier en geef hem jezelf voor kerst! halen we er 100 euro vanaf alleen voor jou.quote:
Als ie net gestemd is en blinkend op je staat te wachten, d;an istie mooiquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wanneer is een piano mooi? Waar moet ik naar kijken.
Mijn vriendje heeft de url al in zijn mailbox maar lukt niet echt , past niet onder de kerstboom (die we ook al niet hebben) zegt hij dusquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
doe jezelf een plezier en geef hem jezelf voor kerst! halen we er 100 euro vanaf alleen voor jou.![]()
![]()
![]()
Jammerquote:Op maandag 12 december 2005 01:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft de url al in zijn mailbox maar lukt niet echt , past niet onder de kerstboom (die we ook al niet hebben) zegt hij dus
Wat heb jij een zieke signaturequote:Op maandag 12 december 2005 01:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft de url al in zijn mailbox maar lukt niet echt , past niet onder de kerstboom (die we ook al niet hebben) zegt hij dus
Okee, ga het eens proberen! Want de boden zijn toch wat aan de lage kant die ik nu heb gekregen terwijl het echt een hele mooie piano is. Kreeg gisteren een bod van 150 euroquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:44 schreef GeneralWong het volgende:
Tip: Zet hem op ebay. Mijn piano was vorig jaar binnen 1 dag daar verkocht voor meer dan dat ik had gehoopt (met Nu Kopen).
In die ruil heb ik geen interesse, je bod zal ik onthouden maar ben bang dat het niet genoeg is. Ik heb in principe geen haast met verkopen dus ga hem eerst maar eens op ebay zetten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:45 schreef uglyduckling het volgende:
Is-t-ie d'r nog?
750 geboden. Of ruilen tegen een Roland F60E digital?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |