als opvangmama mag je toch nie om seksuele diensten vragen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat bedoel je?
ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
als opvangmama mag je toch nie om seksuele diensten vragen?
Ik had wel meegekregen dat je jongens opving, maar ik had niet begrepen dat dat bij je thuis was en dat je dat zeg maar vierentwintig uur per dag doet. Ik dacht dat je bij een opvanghuis werkte. Da's ook weer opgehelderd dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
owk dat heb je dus niet meegekregen
jij leest dus niet alle berichten
ik heb een open-huiskamer-jongeren opvang, een 30tal hanggroep jongeren die ik
opvang/begleidt/onderdak biedt, met een max van 8 per avond
dit klnkt nu vast vreemd of ranzig
maar anders hangen ze op straat
dit is in de meeste gevallen in overleg met de ouders, die ook weten dat ze hier blowen
wat ik overigens zelf niet doe, ik doe dit zelf meer uit een soort maatschappelijk nut of zo, maar zeker ook voor het gezelschap
das idd en dilemma.. gewoon terugplagen dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet er alles van
maar hij speelt echt met mijn gevoelens
is trouwens ook al 19, maar dat terzijde, hij flirt, trekt aan en duwt weg
heel frustrerend
ik heb ook gevoel hoor
je moet me geloven als ik zeg dat ik normaal heel integer werk, moet ook wel anders was ik allang in elkaar geslagen, gevild of gearresteerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had wel meegekregen dat je jongens opving, maar ik had niet begrepen dat dat bij je thuis was en dat je dat zeg maar vierentwintig uur per dag doet. Ik dacht dat je bij een opvanghuis werkte. Da's ook weer opgehelderd dan.
In het licht van je vorige post klinkt het inderdaad wel een beetje ranzig, ja...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow jij bent er ook al zo een die vanalles doet in z'n slaap, je gelooft het vast niet maar ik slaap met mijn ogen open, daarom altijd met een masker, vraag maar aan ang3l, ik heb zelfs ooit s'nachts in mijn slaap een wasmand met kleren in mijn kast opgeruimd
zegt de vampier met "adjudant van de steen - uit bassie en aadriaan van tig jaar geleden" fetisch die liever man zou willen zijn en een regenboogkleurige pluche dildoding aan een maatje geeftquote:
hijs ook nog wakker hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:09 schreef Waxxer het volgende:
Zzzzzzzzz... i .... must ..... clean .... de stoep ...... *ronk*
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggg.................
Eh. Point taken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
zegt de vsmpier met "adjudant van de steen - uit bassie en aadriaan van tig jaar geleden" fetisch die liever man zou willen zijn en een regenboogkleurige pluche dildoding aan een maatje geeft
Ik heb 20 meter kabel in me bed legge....quote:
hehequote:Op dinsdag 6 december 2005 02:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb 20 meter kabel in me bed legge....
Maar: DJ Shadow luisteren voor je gaat slapen is not done...
Kutzooi.
wat is coherent?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh. Point taken.
Maar ik typ tenminste coherent
Niet als je condooms gebruikt. We kwamen er trouwens achter dat ie de lengte en omtrek had van het apparaat van mijn andere maatje en da's best eng.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:12 schreef Waxxer het volgende:
Zo'n pluche dildo.... plakt dat nadien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |