Jij hebt dan waarschijnlijk de (originele) cabaret-versie?quote:Op maandag 5 december 2005 21:38 schreef AnGabhar het volgende:
Hmmm, ik heb daar een veel leukere versie van. Iets vlotter en melodieuzer gezongen. Hebben wij verschillende cd's?
Die andere Veenendalerquote:Op maandag 5 december 2005 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
Wie riep daar op uiterst nichterige wijze joehoe?
Nou ja, ik heb geen idee welke kleur de cd heeft. Ik heb hem ook maar van het internet gepluktquote:Op maandag 5 december 2005 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt dan waarschijnlijk de (originele) cabaret-versie?
Dit is van: Herman Finkers - Zijn minst beroerde liedjes.
De oranje CD alles in het Nederlands, en de rooie CD dezelfde liedjes in het Twents.
Mooi boekje erbij enzo..
In de context.quote:Op maandag 5 december 2005 21:45 schreef AnGabhar het volgende:
Nou ja, ik heb geen idee welke kleur de cd heeft. Ik heb hem ook maar van het internet geplukt.
Maar ik kan hem zo snel niet meer vinden op het net, en ik heb ook nergens een plekje over om hem ongemerkt neer te zetten voor jullie...
Time Square.quote:Op maandag 5 december 2005 21:46 schreef creno het volgende:
we gaan de jaarwisseling vieren in Londen
iemand suggesties waar we moeten zijn met oud&nieuw ?
Nee, alleen het Bananenlied van de Boswachters.quote:Op maandag 5 december 2005 21:51 schreef AnGabhar het volgende:
Dat wassem!
Hebt u toevallig het bananenlied van Drs. P ook nog?
Dat weet ik. Maar daar moet je zijn met Oud en NIeuw. Dat Creno naar London gaat, kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 5 december 2005 21:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das amerka, new york..................... domme gans!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daar moet je zijn met Oud en NIeuw. Dat Creno naar London gaat, kan ik ook niks aan doen.
Dan zijn er dus 2 opties beschikbaarquote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daar moet je zijn met Oud en NIeuw. Dat Creno naar London gaat, kan ik ook niks aan doen.
Hm, ik heb van drs. P:quote:Op maandag 5 december 2005 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, alleen het Bananenlied van de Boswachters.
Van Drs. P. heb ik slechts de Aarbeienwals, Ananas, Knolraap, lof, schorseneren en prei, en Sla.
Of ze blijven in hun hotelkamer en zorgen voor vuurwerk in bed.quote:Op maandag 5 december 2005 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zijn er dus 2 opties beschikbaar
Of Creno weet de piloot te overtuigen om even door te vliegen, dus niet landen op Heathrow maar op JFK en anders toch gewoon aansluiten bij de andere Engelsen op Trafelger square
quote:Op maandag 5 december 2005 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik heb van drs. P:
<knip>
Nou zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |