Neu, ik hou het nog wel even opquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef davidov het volgende:
Ik mag hopen dat je inmiddels wel klaar bent?
Ohw ok...niks kwaadaardigs hoop ik. Maar goed...you feel fine, dus das ok.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er zat een bobbeltje dat weg moestmagoed, i feel fine
Nee waxxer, mijn vriend is Spaans...ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik was al lang uit bed heurj
Maar 'middag!De zweetlucht is weg!
![]()
En geen nieuw vuurwerk afgestoken. Nog niet. Hoop dat het zo blijft.
Yo vivo en Holanda y yo estudio periodismo. Yo tengo un kilo de tomates. Que te dedicas? Commo te llamas?
Geen suiker haat, maar ik vind thee gewoon lekkerder zonder suiker.quote:
Tjonge zeg...werd wel tijd he....quote:*gaat al thee zetten*
kvind thee sowieso maar saai...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen suiker haat, maar ik vind thee gewoon lekkerder zonder suiker.![]()
[..]
Tjonge zeg...werd wel tijd he....![]()
ik mag graag ''s avonds toch nog wel een kopje rooibos nuttigen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef davidov het volgende:
kvind thee sowieso maar saai...![]()
En die thee is dus nu allang koud he![]()
Trouwens wat is het toch steeds met dat spaanse gebrabbel hier?
Heb ik een verrassing voor je: hij is Mexicááns! Hij spréékt Spaans, misschien dat je daardoor wat door de war was. Maar het staat in zijn paspoort.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee waxxer, mijn vriend is Spaans...ik niet.![]()
Alwéér? Slik je plaspillen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef wonderer het volgende:
Nou, tijd om te pissen en te eten en dan zien we wel weer verder.
Neuh, ik heb een verrassing voor je, hijis opgegroeit in Mexico, maar is wel degelijk Spaans Spaanse Papa en moeder heeft spaanse ouders, spaanse nationaliteit...en zijn paspoort....ook spaans.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb ik een verrassing voor je: hij is Mexicááns! Hij spréékt Spaans, misschien dat je daardoor wat door de war was. Maar het staat in zijn paspoort..
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een verrassing voor je, hijis opgegroeit in Mexico, maar is wel degelijk Spaans Spaanse Papa en moeder heeft spaanse ouders, spaanse nationaliteit...en zijn paspoort....ook spaans.Daar boven op is de eerste taal dei hij leerde Catalaans (zijn oma heeft hem dat geleerd) Spaanser kan bijna niet.
Nee, ik moest nogquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Alwéér? Slik je plaspillen?Of ben je pilsjes aan het drinken?
Mwouah....ik heb niet zoveel met auto's, maar we zouden er niks tegen hebben om in Catalonie te gaan wonen hoor, alleen wilt Ramon veel liever in Parijs wonen denk ik. Alleen dan wordt het lastig voor me, Frans vind ik moeilijker dan Spaans. Moet ik dus hard aan de studie..quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:27 schreef davidov het volgende:
Een eitje zou er nu wel ingaan...![]()
Maar om nou naar beneden te gaan en culinair te gaan doen![]()
Uuuuh....op z'n hondjes vandaag?quote:
In dat geval...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:29 schreef Semisane het volgende:
[..]Eitje koken en Culinair doen in 1 adem door noemen. Pubers zijn soms best schattig...en als je geen puber meer bent....schaam je!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |