Zulke mannetjes moet je uitleggen en zelf ook de lompe boer uit gaan hangen. Daarmee kan je ze goed kwaadmakenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef Semisane het volgende:
Wat een uitermate grappig mannetje in dit topic Waar komt homohaat vandaan?
Of hij loopt echt express de botte boer uit te hangen Wat ik dan nog enigsinds kan waarderen, want schoppen tegen tere scheentjes is goed![]()
Maar als hij echt er zo over denkt, dan is hij toch wel een heel zielig mannetje....bijna te triest om uberhaubt er op te reageren....bijna. <:)
Ach ben ook wel op hem in gegaan...niet echt op een botte manier dacht ik, ik hoop op een subtiele manier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zulke mannetjes moet je uitleggen en zelf ook de lompe boer uit gaan hangen. Daarmee kan je ze goed kwaadmaken
Heb je lang over gedaan...koffiezetten. Doe mij maar een kopje thee, wellicht dat je dat wat sneller kan zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:32 schreef davidov het volgende:
*schuift aan met een kopje koffie*
Wat is er gebeurt? Beet de andere gozer tijdens het zoenen op je lip?quote:
Ik kom net uit bed manquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb je lang over gedaan...koffiezetten. Doe mij maar een kopje thee, wellicht dat je dat wat sneller kan zetten.![]()
Vort nou..tempo!![]()
was het dat maarquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt? Beet de andere gozer tijdens het zoenen op je lip?![]()
Oei....waarom geopereerd daar aan dan? Of is dat een te intieme vraag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was het dat maar
nee k ben er aan geopereerd... dus nu ist beetje opgezwollen en pijnlijk
ik dronk ranja met een rietjeeee
Ik hou niet van suiker in mijn thee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik kom net uit bed man![]()
Besides als je thee wil, moet je maar wat cola in de magnetron schuiven... is ook water, suiker en een smaakje![]()
Ook goede middag.quote:
vanwaar al die suiker haat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef Stroekie het volgende:
Zo wie zo suiker![]()
![]()
Geen suiker in mijn thee, koffie maar ook niet in mijn yoghurt![]()
Hier geen suiker haat hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef davidov het volgende:
[..]
vanwaar al die suiker haat?![]()
*gaat al thee zetten*
Even voor de duidelijkheid: ik was al lang uit bed heurjquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook goede middag.Ben je al de zweetlucht kwijt?
er zat een bobbeltje dat weg moestquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oei....waarom geopereerd daar aan dan? Of is dat een te intieme vraag.
Ranja drinken met een rietje mag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |