<------- Hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef Yeahinho het volgende:
"Waaaaar ziiiiiijjjjn diiiieeeeee Marescha-icons noooooouuuuuu?"
quote:
Mooiquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Die van jou is echt leukik heb ook een nieuwe
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef Kirstenn het volgende:
Wil iemand dit plaatje: [afbeelding] samendoen met het plaatje dat ik nu heb![]()
Lekker misvormd enzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moest behoorlijk knippen in de plaatjes om ze een beetje duidelijk te krijgen. Dit is het resultaat:
[afbeelding]
Zie maar wat je ermee doet![]()
Doe het zelf beter danquote:
thnx, good enough for me.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moest behoorlijk knippen in de plaatjes om ze een beetje duidelijk te krijgen. Dit is het resultaat:
[afbeelding]
Zie maar wat je ermee doet![]()
Pff, zo'n ding heb je in 3 minuutjes in elkaar geflanst..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ja maar... iedereen hier wil om de paar dagen een nieuw icoontje, en dat vind ik zonde van de moeite.
ja, daarom had ik ook zo'n 2 en halve week en tijdelijk avatar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ja maar... iedereen hier wil om de paar dagen een nieuw icoontje, en dat vind ik zonde van de moeite.
Ja, op jouw manier welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, zo'n ding heb je in 3 minuutjes in elkaar geflanst..
Die reactie had ik wel verwachtquote:
Inkoppertje hequote:
Pff, alleen die van Christon met zn gitaar is duidelijkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:12 schreef Yeahinho het volgende:
Effe snel gemaakt, bijna in 3 minuten.
[afbeelding] of wat minder mooi om uploadbaar te houden: [afbeelding]
Ok, ok, je bent beter dan ik hierin.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Je dwingt me.
[afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
Iemand die zin heeft om een leuke IDO avatar van te maken? En dan niet alleen achter elkaar laten verschijnen, dan kan ik ook wel. Ik wil iets leuks..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt
ik vind hem niet zo mooi, misschien kan iemand anders hem beter maken?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef superhero87 het volgende:
Kan iemand mijn ava veranderen?
Ik wil mijn huidige houden, maar dan samen met deze:
[afbeelding]
Alvast thnx![]()
hmmm ja, ligt aan de foto denk ik... ik ga ff op zoek naar een anderquote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem niet zo mooi, misschien kan iemand anders hem beter maken?
[afbeelding]
hij is te donkerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hmmm ja, ligt aan de foto denk ik... ik ga ff op zoek naar een ander![]()
Hoop dat het niet al teveel moeite isquote:Op zondag 12 februari 2006 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
enm toch vinf ik hem nog onduidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |