abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 18:39:40 #1
131929 The_Ripper
Gruune Michel Verdoeme!
pi_32841700
Hoi,

Ik kom er zelf niet meer uit, misschien heeft iemand hier nog een nuttige suggestie..

Ik ben al een tijdje in het bezit van een JVC TH-A35, dvd cinema system (zoals de handleiding mooi zegt). Op zich een fijne dvd-speler maar de laaste tijd begint het ding kuren te vertonen die ik niet begrijp. Een paar weken geleden is het begonnen. Hij las de (gehuurde) dvd Madagascar niet. Een mooie erse schone DVD, maar steevast "No Disk" in het display. Na 4 keer bij de videotheek geweest te zijn en uiteindelijk maar een andere titel meegenomen te hebben, zei de verhuurder dat het waarschijnlijk lag aan de kopieer beveiliging van tegen woordig. Klote, maar een plausibel antwoord. Er is natuurlijk geen firmware update te krijgen voor dat ding, dus balen.

Nu blijkt na lang testen, dat het dus niet aan de kopieerbeveiliging ligt, want andere beveiligde dvd speelt het ding wel af. En willekeurig andere dvd's niet.
Alle dvd's zijn regio 2, ook dvd's die ik al een aantal keer heb bekeken leest de speler ineens niet meer.
Lenscleaners geprobeerd, 24 uur zonder stroom geprobeerd het maakt niets uit.
Alle dvd's zijn origneel, en het rare is, dat een kopie van een van de dvd's die niet gelezen worden wel gewoon afspelen.
Alle dvd's zijn trouwens prima in orde, de computer en de ps2 lezen die cd's wel.

dus iemand nog een idee waar het aan kan liggen/ hoe dit te verhelpen?
"A bullet may have your name on it, but shrapnel is addressed "to whom it may concern".
pi_32842475
Ik heb dezelfde set van JVC. als ze bij mij niet te lezen zijn maak ik ze eerst schoon met dreft en lauw water, meestal doen ze het dan weer. als er krasjes in zitten smeer ik ze in met tandpasta ( tip van een maat van me die echt werkt !) en spoel ze daarna weer af met lauw water. de krasjes zijn dan opgevuld en weg leesfout
Wie cool is kan slecht tegen de zon
  maandag 5 december 2005 @ 19:17:19 #3
131929 The_Ripper
Gruune Michel Verdoeme!
pi_32842724
hmmm, ja idd nuttig, maar dat doet het niet, en er zijn echt hele nieuwe dvd's bij, recht uit de winkel, niet beschadigd of vuil... Dus het probleem zit ergens anders vrees ik
"A bullet may have your name on it, but shrapnel is addressed "to whom it may concern".
  donderdag 8 december 2005 @ 11:22:41 #4
131929 The_Ripper
Gruune Michel Verdoeme!
pi_32913934
Niemand een idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')