met 1 hand kan ik het niet.. dan krijg ik alleen een zeiknatte handquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik kan het met 1 hand en ook met twee
Krijg ik nou een koekje
Eerst met 4 vingers (middel +wijsvinger van elke hand) Schuin naar elkaar toe, en daarmee je tong iets naar achteren duwen. Zodra het daar mee lukt (duurt wel ff..) kun je het me 2 vingers etc gaan proberen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:41 schreef The_Yellowman het volgende:
vingerst schuin tegenonver elkaar, tong dubbelvouwen, vingers erop en blazen maar!
Ik kan het op 1 pink als het moet..quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik kan het met 1 hand en ook met twee
Krijg ik nou een koekje
Dat lukt mij dus echt niet he. Ik kan al jaaaren op 4 vingers (2 handen dus) fluiten, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar met 1 handquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:35 schreef FrozenSolid het volgende:
[..]
Eerst met 4 vingers (middel +wijsvinger van elke hand) Schuin naar elkaar toe, en daarmee je tong iets naar achteren duwen. Zodra het daar mee lukt (duurt wel ff..) kun je het me 2 vingers etc gaan proberen.
doe dat dan ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:25 schreef Pundit_wannabe het volgende:
O, deze moet ik even bookmarken. Dit probeer ik dus al decennia!!
Ik kan het zelfs zonder handen. Even hard.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
met 1 hand kan ik het niet.. dan krijg ik alleen een zeiknatte handmoet ze alle 2 gebruiken
nee naar achteren riching huigquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:32 schreef Borkydude het volgende:
Tong dubbelvouwen naar onder, zodat hij tegen je ondertanden aandrukt?
Ik zou ze aanklagen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef Merkie het volgende:
Ik kon het ooit, maar toen kreeg ik een beugel waarmee ik het niet meer kon. Nadat de beugel is verwijderd kan ik het weer niet meer helaas.
Dit moet een centraal topic worden voor de generaties die nog komen gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:24 schreef The6thgate het volgende:
dit topic moet ik even in de gaten houden. ben nooit verder gekomen dan een vaag schel geluidje, maar meestal is het een mix van lucht + spetters wat eruit komt
Das leuk!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan wel zo een uilgeluid met mijn haden. Als je begrijp, zo een hele klankkast maken .:P
Ik kan vet goed een duif en een stoomlocomotief nadoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:58 schreef Funz het volgende:
[..]
Das leuk!
Na lang, heel lang, oefenen lukte het. Ik deed maar wat en opeens hoorde ik wat
Schitterende uitlegquote:
Moet je je vingers dan op het puntje van de tong, de hele tong of aan het begin van de tong leggen?quote:Op maandag 5 december 2005 22:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
gewoon, puntje van je tong omvouwen
/-----
\-----------------
zoiets dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |