Nee, het feit dat oudere auto's vervuilender zijn is geen reden om nieuwe auto's niet aan te pakken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:54 schreef Musketeer het volgende:
Maar wat men dus zegt is: Boeit niet dat oudere auto's vervuilender zijn, lekker laten rijden en we moeten vooral zorgen dat de auto's die nu nieuw zijn zuinig zijn, en dat bepalen we aan de hand van gemiddelde uistoten en waardes voor elke groep, niet alleen voor de nieuwe modellen.
Door de dieselprijzen steeds hoger te maken wegenbelasting is hoog, roetfilters te verplichten en ik vermoed dat er nog wel eea aan maatregelen aan komen om dieselrijden verder te ontmoedigen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:54 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Op wat voor manier probeert de overheid de dieselrijder naar de benzine te krijgen?
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:54 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Je bent een eng mannetje DRA, net zo eng als de beleidsmakers die dit land naar de klote helpen.
Precies, en zouden ze zonder de transportsector die afhankelijk is van diesel enige schade te berokkenen de benzineprijs omlaag kunnen brengen tot onder de prijs van diesel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:05 schreef DrXLTrouble het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.
Verhogingen zijn nmm alleen acceptabel als ze ook gebruikt worden voor het argument.
De ervaring is dat de meeste verhogingen er zijn om de schatkist in het algemeen te spekken, niet om vervuiling tegen te gaan.
Als het onze regering(en) daar om te doen zou zijn, dan zouden ze die hogere motorrijtuigenbelasting op LPG wel omlaag brengen.
Dat er ladingen moordenaars rondlopen wil niet zeggen dat over de stoep fietsen gaaf is, maar het betekent wel dat de prioriteit van de politie bij de moordenaars moet liggen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:55 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Nee, het feit dat oudere auto's vervuilender zijn is geen reden om nieuwe auto's niet aan te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |