Zelfs zij zullen niet meer zoveel 30 jaar oud wapentuig in gebruik hebben hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 17:10 schreef Posdnous het volgende:
Ah, die passen mooi tussen al het Amerikaanse wapentuig wat ze al hebben.
quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef Flurry het volgende:
Wauw... dat ding ziet op die bovenste foto uit als een draak uit Transformers ofzo
ergens in de luchtquote:
Geen idee eigenlijk...tot op vandaag kende ik het hele ding niet. iig lijkt het me aannemelijk dat het uit een gat komtquote:
Welke codes?quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Sturen we thatcher naar Moskau om de codes te halen
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vind zelf dat het geld aan de Tor M1 beter kan worden besteed aan onderwijs, ontwikkelingshulp en opbouw van het land na aardbevingen o.i.d.quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Nemephis het volgende:
Och, zolang Amerika nog over de meeste Weapons of Mass Destruction beschikt hoeven die zich in elk geval niet zo druk te maken. En als ze willen weten hoe werkt kopen ze er zelf toch gewoon een paar van de Russen? ja, ik weet het, dat hebben ze allang gedaan
Iran heeft eigenlijk ook groot gelijk: Het westen dicteert maar even dat ze geen kerncentrales mogen bouwen - het westen dat ze zelf wél heeft:- als ik de baas van Iran was had ik me ook een zooi FLAK gekocht!
Dat neemt overigens niet weg dat de combinatie Moslim-extremisme + nucleaire installaties me niet helemaal lekker zit...
Ik zie de volgende C&C al uitkomen met deze unit erinquote:Op maandag 5 december 2005 17:29 schreef ROG het volgende:
Aparte unit neem ik aan na wat Google Afbeeldingen..
een verschil is dat ik hier iig wel veilig zit als die amerikanen bommen en granaten hebben, maar niet als Iran ze heeft ofzo. Naja hier wel, maar het gaat om "veilig zitten" in het algemeenquote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Nemephis het volgende:
Och, zolang Amerika nog over de meeste Weapons of Mass Destruction beschikt hoeven die zich in elk geval niet zo druk te maken. En als ze willen weten hoe werkt kopen ze er zelf toch gewoon een paar van de Russen? ja, ik weet het, dat hebben ze allang gedaan
Iran heeft eigenlijk ook groot gelijk: Het westen dicteert maar even dat ze geen kerncentrales mogen bouwen - het westen dat ze zelf wél heeft:- als ik de baas van Iran was had ik me ook een zooi FLAK gekocht!
Dat neemt overigens niet weg dat de combinatie Moslim-extremisme + nucleaire installaties me niet helemaal lekker zit...
Idd, maar dat was dan ook hopeloos verouderd en niet geavanceerd. Deze Tor M1 als ik het zo lees is dat wel.quote:Op maandag 5 december 2005 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat russische luchtafweer heeft Saddam ook zo goed geholpen...
Topic-idee!! Welke forces en vooral welke units.quote:Op maandag 5 december 2005 17:31 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik zie de volgende C&C al uitkomen met deze unit erin![]()
quote:The missile is also effective against precision guided weapons and cruise missiles. In tests the missile demonstrated kill probability of such targets ranging from 0.6 to 0.9.
Yeah right, en jij denkt dat de Iraniers deze dingen rond steden op gaat stellen? Denk toch dat ze kiezen voor wat belangrijkere doelen als kerncentrales enzo.quote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef Posdnous het volgende:
Misschien scheelt het wat onschuldige slachtoffers..
Ik denk dat kerncentrales die naar de klote gaan ook niet heel erg onschadelijk zijn voor de bevolkingquote:Op maandag 5 december 2005 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yeah right, en jij denkt dat de Iraniers deze dingen rond steden op gaat stellen? Denk toch dat ze kiezen voor wat belangrijkere doelen als kerncentrales enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |