Ik wacht erop!! Express niks afgesproken vandaagquote:Op maandag 5 december 2005 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Dizer! Ben jij ook zo benieuwd naar de X-Men trailer die vandaag uitkomt?!![]()
wrijf het er lekker in..........quote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb lekker welvrij gekregen
voor
Sinterklaas
![]()
![]()
Twee vrije uurtjes hè!quote:Op maandag 5 december 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
wrijf het er lekker in..........
ach, ik had toch niks aan 'n vrije dag.... stapelt 't werk zich ook maar op
Geen idee; misschien pas vannacht?quote:Op maandag 5 december 2005 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wacht erop!! Express niks afgesproken vandaagHoelaat komt ie online op apple.com?
Thxquote:Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
Dizer: kleine spelcorrectie:
Je bent het forum, dat je deelt met je vrienden!
Ik volg wat je vult in elk topic!
ik gun mezelf een kwartier en ga dus NU opruimen en richting huis....quote:Op maandag 5 december 2005 16:41 schreef Zhenar het volgende:
Twee vrije uurtjes hè!![]()
Een hele vrij dag voor Sinterklaas...Het moet niet gekker worden!
weet je wat: als ik iets stoms krijg, mag jij het hebben..............quote:Op maandag 5 december 2005 16:43 schreef Airelle het volgende:
Tjah... ik ben duidelijk het zwarte schaap van de familie.
Nee, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je wat: als ik iets stoms krijg, mag jij het hebben..............![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Enne, sterkte!quote:
Nog wel jaquote:Op maandag 5 december 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
Ach, zolang we IDO nog maar hebben he.......
Nog minstens tot april.quote:
quote:
Ja dan houdt het op hoorquote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat zeg je nét op de dag dat ik je niet aan het stalken ben aan de overkant van de straat!
![]()
Tja, daar was ik al bang voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |