Ik zit liever naar een stel soms best wel onderhoudende zombies te kijken dan naar die theatrale narcist.quote:Op maandag 5 december 2005 16:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, Joost er uit. En dan wordt BB helemaal alsof je naar een zwikje platgespoten terminale patienten zit te kijken.
top idee, krijg ik m'n leven weer terug.
Als er iemand geen narcist is, dan is het wel Joost volgens mij...toch zeker eerder die Dido en Nathalie!quote:Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef balko het volgende:
[..]
Ik zit liever naar een stel soms best wel onderhoudende zombies te kijken dan naar die theatrale narcist.![]()
Joost heeft ADHDquote:Op maandag 5 december 2005 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Joost is oke !
misschien wel, maar hij is de laatste die ik het gun...quote:Op maandag 5 december 2005 20:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee man hij wint gewoon.
Volgens mij had ze de eerste de beste envelop die voor het grijpen lag al te pakken hoor vriend...quote:Op maandag 5 december 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
Eerst Lieske eruit!!!
Wat doet dat wicht in het huis, behalve achter iemand wegduiken als er genomineerd moet worden of er enveloppen uitgedeeld worden???
quote:Op maandag 5 december 2005 14:43 schreef THCees het volgende:
Laten we hopen dat Joost Donderdag oprot.
Motivatie?quote:Op maandag 5 december 2005 16:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Nee, Joost verdient een plek in de finale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |