dat voel ik een beetje hetzelfde, dan wordt het ramptoerisme.quote:Op maandag 5 december 2005 13:37 schreef Leah het volgende:
Ik heb niet gekeken.. voelt een beetje als inbreuk op de privacy van dat mannetje eerlijk gezegd.
Dat vind ik eigenlijk ook wel vreemd ja....quote:Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap alleen niet hoe de hartafwijking een oorzaak kan zijn van het feit dat hij zichzelf klemgezet heeft (om niet te zeggen 'opgehangen') in zijn kinderstoel...
Staan de foto's ook nog op een andere site ??quote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef PeuRac het volgende:
dank je voor het openen van een vervolg Annejaeen vervolg is nog wel rechtvaardigd hoor, er is nog niets defenitiefs.
En van ramptoerisme is geen sprake vind ik, de ouders zoeken zelf de openbaarheid op.
op http://www.rigtering.nl/Reimer/oct-dec_2005.htm zie je gewone foto's van hem (van voor het ongeluk). De andere website is alleen voor leden.quote:Op maandag 5 december 2005 15:26 schreef massy het volgende:
[..]
Staan de foto's ook nog op een andere site ??
Veel sterkte voor de ouders, dit zijn echt de meest erge beslissingen die je in je leven moet nemen volgens mij.
Denk dat het zelf klemzetten in het stoeltje en de afwijking ook geen verband hebben, maar misschien is de schade door een mogelijke afwijking wel zo groot? Ik bedoel, er zijn genoeg kindjes die veel langer zonder zuurstof zitten en daar helemaal zonder schade uit komen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap alleen niet hoe de hartafwijking een oorzaak kan zijn van het feit dat hij zichzelf klemgezet heeft (om niet te zeggen 'opgehangen') in zijn kinderstoel...
Als kinderen tandjes krijgen dan maken ze toch ook extra speeksel aan, aangezien enzo nauwelijks tot niet slikt lijkt me dat het vollopen van de longen ook te voorspoedigen, toch?quote:Lieve allemaal,
Enzo's eerste tandje komt door!!! Goed he!!
Het gaat nog steeds relatief goed. De ECG van zijn hartje was goed en gaf geen hartritmestoornissen aan. We zijn bij dat ze dat wel onderzocht hebben en dat ze ons zo vrij laten in de keuzes die er gemaakt kunnen worden.
Vanmiddag was Sinterklaas hier, met een zeer bekende stem; hij leek erg op die van een verpleger die er vandaag helaas niet bij kon zijn omdat hij naar een symposium moest ;-) Reimer was een beetje terughoudend, vond het nogal spannend. Hij kreeg een paard-en-wagen van lego ("kdootje!") en Enzo kreeg een Winnie de Poeh knuffel.
Aangezien we onze eigen oliebollenparty, die we altijd op de 1e Adventszondag houden (ook met gluhwein en warme choco), gemist hebben, heeft een van onze lieve vrienden ons vandaag alsnog heerlijke oliebollen gebracht. Dat was erg lief!
We zien wel wat de aankomende dagen en nachten ons brengen. Niemand durft er nu nog iets over te zeggen.
Liefs,
Geerke, Hans, Reimer, Enzo!
Volgens mij bedoelen ze inderderdaad dat het reanimeren dan (beter) gelukt zou zijn. Maar tien minuten is lang, heel lang...quote:Op maandag 5 december 2005 20:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap helemaal niet wat ze er mee bedoelen? Die opmerking over die afwijking? De schade die hij heeft komt toch gewoon door het ongeluk dat hij gehad heeft?
Het idee was denk ik dat hij een hartstilstand gehad kan hebben en daarna onderuit gezakt is (en eventueel klem komen te zitten). Zijn hele circulatiestilstand zou dan door die hartafwijking veroorzaakt zijn. Blijft natuurlijk staan dat je ook dan zo snel mogelijk moet gaan reanimeren, maar toch.quote:Op maandag 5 december 2005 20:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap helemaal niet wat ze er mee bedoelen? Die opmerking over die afwijking? De schade die hij heeft komt toch gewoon door het ongeluk dat hij gehad heeft?
Hmm... o zo. Daar geloof ik dan niks van, eerlijk gezegd. Zeven maanden is toch sowieso vrij vroeg voor een kinderstoel, dus dat ze daardoor onderuit zakken lijkt me niet gek. Dat ze het uitzoeken om de ouders een 'beter' gevoel geven, lijkt me wel gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:42 schreef anneja het volgende:
Het idee was denk ik dat hij een hartstilstand gehad kan hebben en daarna onderuit gezakt is (en eventueel klem komen te zitten). Zijn hele circulatiestilstand zou dan door die hartafwijking veroorzaakt zijn. Blijft natuurlijk staan dat je ook dan zo snel mogelijk moet gaan reanimeren, maar toch.
Ze zullen het eerder uitzoeken om alles uit te sluiten, niet voor de ouders.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmm... o zo. Daar geloof ik dan niks van, eerlijk gezegd. Zeven maanden is toch sowieso vrij vroeg voor een kinderstoel, dus dat ze daardoor onderuit zakken lijkt me niet gek. Dat ze het uitzoeken om de ouders een 'beter' gevoel geven, lijkt me wel gerechtvaardigd.
Ik zie dat ik me idd vergist heb, hij is van 21 maart dit jaar (dus hij was acht en geen zeven maanden oud toen het gebeurde) volgens hun eigen website, dus ook nog geen anderhalf.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:57 schreef dutchie het volgende:
Miss_D, Enzo is geen 7 maanden hoor. Anderhalf jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |